پیشخوانعناوین اخبار

شکست کیمیای تکواندوی ایران

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ، در دومین روز از رقابت های بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو، هوگوپوشان اوزان منهای ۵۷ کیلوگرم زنان و منهای ۶۸ کیلوگرم مردان در حال رقابت هستند و «کیمیا علیزاده» نماینده ایران در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم است.
علیزاده که در گام نخست برابر«آنا زانینوویک» نماینده مطرح کرواسی به برتری ۷ بر ۶ دست یافت و در یک چهارم نهایی به مصاف «اوا گومز» دارنده دو مدال نقره و برنز جهان و نفر دوم رده بندی فدراسیون جهانی رفت.
در راند نخست و مطابق انتظار هر دو هوگوپوش به محک زدن یکدیگر پرداختند و امتیازی ردوبدل نشد.
در ابتدای راند دوم، کیمیا علیزاده ضربه زیبایی را به هوگوی حریف وارد کرد که ابتدا داوران امتیازی ندادند، اما «مهرو کمرانی» مربی ایران از کارت اعتراض استفاده کرد و سپس داوران سه امتیاز به نماینده ایران دادند.
در ادامه راند دوم، تکواندوکار باتجربه اسپانیایی به خوبی از ضربات بالا استفاده کرد و ۷ بر ۴ پیش افتاد تا کار برای جوان ایران سخت شود.
در راند سوم، علیزاده توانست سه امتیاز دیگر کسب کند اما دریافت دو اخطار سبب شد تا در نهایت ۸ بر ۷ و در عین شایستگی شکست را پذیرا باشد.
در صورت صعود نماینده اسپانیا به دیدار نهایی، علیزاده به جدول شانس مجدد راه می یابد.
مهدی خدابخشی و سجاد مردانی دیگر تکواندوکاران ایران هستند که طی روزهای آینده به مصاف حریفان می روند.
در روز نخست رقابت های تکواندوی سی و سکمین دوره بازی های المپیک، «فرزان عاشورزاده» با شکست در دور نخست از گردونه مسابقات کنار رفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا