حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

دستگیری سارقان حرفه ای احشام و مغازه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ “علی صادقی” گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و مغازه همراه با زورگویی و اعمال خشونت دستگیری آنها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان “برخوار” قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران تحقیقات و اقدامات تخصصی خود را در این خصوص آغاز کردند و یکی از سارقان را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی بیان داشت : این سارق در بازجوئی های بعمل آمده به سرقت تعداد نه راس دام و سرقت اموال مغازه های زیادی در سطح شهرستان “برخوار” و شهر “اصفهان” با همدستی فرد دیگر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی افزود: چهار مالخر نیز در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند که همه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان ضمن اشاره به اینکه این سارقان تحت عنوان خریدار دام یا خرید اقلام مصرفی به دامداری ها ، مغازه ها و عمده فروشی ها مراجعه و پس از اعمال خشونت و ضرب و شتم مالکان اقدام به سرقت می کردند از شهروندان خصوصا کسبه خواست : به افراد غریبه اعتماد نکنند، از نگهداری وجوه نقد و اموال با ارزش در مغازه خود خودداری کنند،محل نگهداری احشام و مغازه های خود را به دوربین های مدار بسته مجهز و هنگامی که با اینگونه سارقان مواجه می شوند در مقابل آنها مقاومت نکنند و پس از وقوع سرقت فورا با پلیس تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا