حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

ازدستگیری هکر تلگرام تا دستگیری عامل آتش سوزی سواری پژو

سرهنگ “جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس تلگرام وی را هک کرده بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود :شاکی اظهار داشت فرد هکر علاوه بر نفوذ به تلگرام و دسترسی به پیام ها و تصاویر شخصی اقدام به ارسال پیام برای دوستان و اقوام نیز کرده است .

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه این فرد در پیام های متعددی از اقوام و دوستان شاکی تقاضای پول کرده و شماره حساب نیز به آنها داده بیان داشت : با بررسی ها و اقدامات تخصصی در فضای مجازی متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کریمی افزود: متهم هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس فتا روبرو شد صراحتا به بزه انتسابی اعتراف کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی در پایان توصیه کرد: کاربران شبکه های اجتماعی در عین اینکه استفاده سالمی از آن می نمایند باید موارد امنیتی آن را نیز تامین نمایند و یکی از راه حل های افزایش امنیت تلگرام قرار دادن پسورد دوم آن می باشد.

تغییر ناگهانی مسیر مرگ راننده پیکان را رقم زد

در اثر برخورد یک دستگاه سواری پیکان با یک وانت در محور “ذوب آهن” راننده ۶۰ ساله پیکان جان خود را از دست داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت : ساعت نه و ۵۰ دقیقه شب گذشته ماموران پلیس راه “اصفهان-شهرکرد” از برخورد یک دستگاه سواری پیکان با یک وانت پارس خودرو باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد:متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده سواری پیکان که فردی ۶۰ ساله بود جان خود را از دست داده بود.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را تغییر ناگهانی مسیر توسط راننده پیکان اعلام کرده اند.

سرهنگ کریمی در پایان از رانندگان خواست : با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنید و از پرداختن به اموری که موجبات حواس پرتی شما را فراهم می کند مانند صبحت کردن با تلفن همراه ، خوردن ، آشامیدن و … بپرهیزید.

عدم رعایت حق تقدم مرگ راکب دوچرخ سوار را رقم زد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک دوچرخه و جان باختن راکب دوچرخه سوار خبر داد .

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت : ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر “نجف آباد” از برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک دوچرخه در شهرستان “گلدشت” باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راکب دوچرخه سوار که فردی ۷۵ ساله بود جان خود را از دست داد.

سرهنگ کریمی بیان داشت : علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی عدم رعایت حق تقدم حین گردش به چپ توسط سواری پژو اعلام شده است .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: رعایت حق تقدم از طرف وسائط نقلیه ضمن احترام گذاشتن به حقوق دیگران باعث می شود بسیاری از حوادث و سوانح رانندگی که هر روز شاهد آن هستیم اتفاق نیفتد.

دستگیری عامل آتش سوزی سواری پژو

فرمانده انتظامی شهرستان “گلپایگان” از دستگیری فردی که یک دستگاه سواری پژو را عمدا آتش زده بود خبر داد.

سرهنگ “حسین بساطی”  گفت : در پی کسب خبری مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه سواری پژو در شهرستان “گلپایگان” بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان “گلپایگان” قرار گرفت.

وی ادامه داد:ماموران متوجه شدند خودرو به صورت عمدی دچار آتش سوزی شده که شناسایی و دستگیری عامل آن در دستور کار قرار گرفت .

این مقام انتظامی بیان داشت : پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص عامل آتش سوزی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد.

سرهنگ بساطی افزود: فرد دستگیر شده در بازجوئی بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی با صاحب خودرو دانست .

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ضمن اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی بعنوان مجری عدل و امنیت با تلاش بی وقفه خود و استفاده از ابزارهای مدرن و اقدامات تخصصی مجرمان را در کم ترین زمان شناسایی و اجازه جولان به آنها نخواهد داد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا