حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

از مرگ راننده سمند تا درختی با یک کیلو تریاک در اصفهان

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت : ماموران پلیس راه “اصفهان-شیراز” ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه روز گذشته از برخورد یک دستگاه سواری سمند با شی ثابت در کمربندی “شهرضا” باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این تصادف جاده ای راننده ۴۰ ساله خودرو جان خود را از دست داد .

این مقام انتظامی بیان داشت : کارشناس تصادفات جاده ای علت وقوع این حادثه تلخ رانندگی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرده است .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه روزانه شاهد وقوع تصادفات جاده ای و فوت یا مجروحیت تعدادی از شهروندان می باشیم که از تمامی رانندگان وسایل نقلیه عمومی تقاضا می شود قبل از سفر از سلامت خود و خودروی خود اطمینان حاصل کنند، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند، حتی الامکان از رانندگی در شب بپرهیزند و هنگامی که احساس خستگی و خواب آلودگی می کنند در مکانی امن توقف و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند .

برداشت غیر مجاز از حساب

فردی که با بدست آوردن اطلاعات حساب بانکی یکی از شهروندان اقدام به سرقت از حساب وی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان  گفت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبلغی پول بصورت غیر مجاز برداشت شده موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی ماموران این پلیس تحقیقات خود را در فضای سایبر آغاز و پس از بررسی های علمی و تخصصی صورت گرفته و جمع آوری اسناد و مدارک نهایتاً متهم شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم که در برابر مدارک مستند و ادله محکم پلیس قرار گرفته بود صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان به شهروندان توصیه کرد : رمز عبور خط مقدم دفاعی شما در حفاظت از اطلاعات ذخیره شده است مطمئن شوید که از رمزهای قوی استفاده می کنید و با هوشیاری آن را حفظ و از بازگوکردن آن برای دیگران اجتناب کنید.

۲۲۰ کیسه برنج قاچاق در سمیرم

فرمانده انتظامی شهرستان “سمیرم” از کشف تعداد ۲۲۰ کیسه برنج ده کیلوئی قاچاق به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی ” گفت : ماموران انتظامی شهرستان “سمیرم” حین گشت زنی در محور “یاسوج-سمیرم” به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک وخودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودرو تعداد ۲۲۰ کیسه برنج ده کیلویی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش محموله مکشوفه را ۱۱۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود:در این خصوص راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ غلامرضا براتی در پایان خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنها نخواهد داد.

درختی با یک کیلو تریاک در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر و کشف یک کیلو تریاک که در بدنه یک درخت جاساز شده بود خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر توزیع گسترده مواد مخدر توسط یک قاچاقچی حرفه ای در شهر “اصفهان” دستگیری وی به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ یاردوستی بیان داشت : در بازرسی دقیق از مخفیگاه این فرد مقدار یک کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل درختی جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه در این خصوص سوداگر مرگ دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به شدت مقابله می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه اخباری در زمینه تهیه وتوزیع موادمخدر مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا