شهر و جامعهعناوین اخبارمسکن و عمران

افتتاح بیش از ۷۰۰۰ واحدمسکن مهر شهرهای جدید دراستان اصفهان

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، سیدمحمودمیریان،میرمحمدغراوی و حبیب ا… طاهرخانی از اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با حضور در اصفهان پروژه های مسکن مهر بهارستان ، فولاد شهر ومجلسی را افتتاح نمودند .
در این مراسم که با حضور محمدعلی طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری وحجت االه غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان و جمعی از مسئولین سه شهرجدید انجام شد کلیه پروژه های عمرانی قابل افتتاح  به بهره برداری رسید .

از جمله پروژه های شاخص افتتاح شده در این روز،  افتتاح نزدیک به ۲۷۰۰ واحدمسکن مهر ، افتتاح محور میانی بطول ۴/۵ کیلومتر ، آغاز عملیات اجرایی بلوارفرعی محورمیانی  بطول ۵/۱ کیلومتر، آتش نشانی ،سه واحد خانه فرهنگ، ورزشگاه ،  یک باب مسجد وافتتاح ۳۰ واحد مکانیزه ونیمه مکانیزه ایستگاه اتوبوس در شهربهارستان و افتتاح ۳۷۵۳ واحد مسکن مهر ، ۲ باب پایگاه بسیج ، یک باب مسجد، ۳باب زمین ورزشی، اجرای عملیات آسفالت محلات مسکن مهر، شروع اجرای نگهداری فضای سبز مسکن مهر در شهر فولاد شهر و افتتاح نزدیک به ۷۰۰ واحد مسکن مهر شهر مجلسی است .

سید محمود میریان عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در مراسمی که به این منظور برگزار شد گفت : در تلاش هستیم تا مشکلات مطرح شده توسط ساکنین مسکن مهر را مرتفع نماییم و امید است رضایت خاطر مردم هرچه سریعتر فراهم گردد .

وی اظهار داشت: امنیت ، بهداشت، و وجود امکانات زیربنایی از جمله خواسته های بحق ساکنین است که تلاش می گردد تمامی این امکانات تامین و ایرادات وارد شده مرتفع گردد .

حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان نیز در ادامه با ارائه گزارشی از واحد های مسکن مهر در شهرهای جدید بیان داشت:  امروز ۳۷۵۳ واحد مسکن مهر در فولادشهر، ۲۶۹۴ واحد در بهارستان و ۶۸۷ واحد در شهر مجلسی به افتتاح می رسد که امید است با راهکارهای ارائه شده بتوان مشکلات موجود در این شهرها را به ویژه در بخشهای مسکن مهر برطرف و امنیت و آسایش را برای ساکنین فراهم نمود.


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا