پیشخوانتیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

ایجاد روابط عمیق اقتصادی و سرمایه گذاری  آلمان  و اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»ریس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت:استان اصفهان با داشتن  ۸ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی به عنوان صنعتی ترین استان کشور شناخته می شود و می تواند روابط عمیق تجاری با شرکت های آلمانی داشته باشد.

وی اتاق بازرگانی اصفهان یکی از اتاق های بازرگانی کشور برشمرد و گفت:این اتاق با داشتن ۲ هزار و ۵۰۰ عضو روابط تجاری و بین المللی نزدیکی با کشورهای اروپایی و آسیایی دارد.

سهل آبادی از آمادگی اتاق اصفهان در پیگیری حل مشکلات سرمایه گذاری خارجی خبر داد و گفت:اتاق اصفهان با ایجاد کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری ،تامین مالی و توسعه روابط خارجی پیگیری مسایل و مشکلات سرمایه گذاران خارجی است .

رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار مشارکت شرکت های آلمانی در پروژه های صنعت گردشگری استان اصفهان شد و گفت:اصفهان یکی از بهترین شهرهای  گردشگر پذیر در جهان است که  می تواند زمینه مناسبی برای  سرمایه گذاری  شرکت های آلمانی در  بخش گردشگری را فراهم سازد.

وی با اشاره به همزیستی مسالمت آمیز ادیان در  اصفهان گفت:مسیحیان ،زرتشتیان و یهودیان این شهر زندگی  عادی و بدون تنشی را در کنار مسلمانان سپری می کنند.

امیدواریم  روابط اقتصادی و سرمایه گذاری عمیق تری با این استان اصفهان ایجاد شود

«بورخارد داهمن»(BurkhardDahmen)  مدیر عامل گروه صنعتی و سرمایه گذاری SMS آلمان در این دیدار گفت:این شرکت سابقه خوبه از همکاری با استان اصفهان در ساخت مجتمع صنعتی فولاد مبارکه دارد و امیدوار است روابط اقتصادی و سرمایه گذاری عمیق تری با این استان داشته باشد.

وی بوروکراسی دست و پاگیر برای تسهیل روابط تجاری  وسرمایه گذاری  دو کشور را مورد انتقاد قرار داد  گفت:برای تاسیس یک شرکت در ایران بیش از ۸ ماه است تلاش می کنیم و این موضوع در کشور آلمان نیز شبیه ایران است .

وی از آمادگی همکاری اتاق بازرگانی دوسلدروف آلمان با اتاق اصفهان  جهت برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی و فنی خبر داد و گفت:اصفهان با آلمان می تواند روابط نزدیک تجاری و آموزشی داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا