شهر و جامعهعناوین اخبار

همایش فرصت های سرمایه گذاری در موقوفات استان اصفهان

 

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، امیر حسین اسماعیلی پور اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در راستای احیای موقوفات و همچنین با هدف اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش همایش فرصت های سرمایه گذاری در موقوفات استان اصفهان را برگزار می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: این همایش با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و همچنین مدیر کل بهره وری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در روز پنجشنبه ۲۹ بهمن ماه در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.

معاون بهره وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: در همین راستا دفترچه هایی جهت معرفی موقوفات مستعد سرمایه گذاری برای معرفی به سرمایه گذاران بخش خصوصی تهیه شده که در این همایش به این افراد داده می شود.

امیر حسین اسماعیلی پور در ادامه بیان کرد: این امر هم زمینه را برای اقتصاد مقاومتی فراهم می کند و هم باعث اشتغالزایی و اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش می شود که همه این موارد در کنار سودآوری برای بخش خصوصی تعریف و اجرایی می گردد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا