عناوین اخبار

آخرین وضعیت دو بازیکن مد نظر استقلالی ها

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،پادوانی مدافع برزیلی مد نظر باشگاه استقلال که این روزها در کشمکش برای فسخ قرارداد با سپاهان است طی روزهای گذشته برای فسخ در فدراسیون فوتبال حاضر شده که در نهایت مسئولان فدراسیون اعلام کرده اند فسخ قرارداد تنها در صورت توافق دو طرفین امکان پذیر خواهد بود بر همین اساس فسخ قرارداد یک طرفه از سوی این بازیکن مقدور نیست و با توجه به اعلام مسئولان سازمان لیگ باشگاه ها تنها تا تاریخ پانزدهم شهریور ماه فرصت دارند نسبت به جذب بازیکنان مدنظر خود اقدام کنند .

با این تفاسیر مسئولان باشگاه استقلال به دنبال این هستند تا پادوانی هر چه زودتر فسخ خود را دریافت تا بر این اساس جذب این بازیکن را قطعی کنند .

گفتنی است پادوانی روز گذشته با حضور در کمپ به همراه محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال استقلال دقایقی به تمرین پرداخته است .

از طرفی مراحل جذب حق دوست بازیکن تیم فوتبال نفت تهران نیز باید طی شود تا این بازیکن در چارچوب قوانین به جمع استقلال اضافه شود .

نصراله عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت جذب پادوانی و حق دوست به خبرنگار ما گفت :هنوز فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه سپاهان صورت نگرفته و در صورتی که این امر انجام شود به طور حتم اقدامات لازم را برای جذب این بازیکن انجام خواهیم داد . در مورد حق دوست نیز باید بگویم هنوز مراحل قانونی پیوستن این بازیکن به استقلال باقی مانده که البته در حال انجام شدن است.

م:خبرنگاران جوان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا