شهر و جامعهعناوین اخبار

انعقاد تفاهم نامه ای بین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اداره کل آموزش و پرورش استان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حامد جعفر زاده اظهار داشت: طی نشست مشترکی در روز سه شنبه ۲۷ بهمن ماه با حضور معاونین پرورشی ادارات آموزش و پرورش استان اصفهان با کارشناسان فرهنگی و قرآنی اوقاف و امور خیریه سراسر استان در سالن اجتماعات اوقاف و امور خیریه استان این تفاهم نامه منعقد گردید.

وی در ادامه تصریح کرد: این تفاهم نامه در راستای ایجاد هماهنگی و بستر سازی در جهت استفاده از ظرفیت های یکدیگر برای ترویج قرآن کریم به امضا حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و محمد جواد احمدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به نیابت مدیر کل آموزش و پرورش استان رسید.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: این تفاهم نامه بیش از پیش زمینه را برای ایجاد تعامل بهتر و مثبتتر از گذشته بین این ادارات ایجاد می کند.

حامد جعفر زاده در ادامه بیان کرد: همچنین این تفاهم نامه باعث می شود تا برنامه های قرآنی با کیفیتی بیشتر از گذشته و قدرتمندتر از قبل در راستای مهجوریت زدایی از قرآن کریم شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه همچنین از موازی کاری بین ادارات جلوگیری می کند و باعث می شود تا برای ایجاد یک جامعه قرآنی گام های بلندی برداشته شود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا