پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

ازسقوط پراید در کانال آب تا توقبف اتوبوسی با ۳۰دوربین عکاسی قاچاق

سرهنگ”حسن نیکبخت” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت : ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان “فلاورجان” از تصادف و سقوط یک دستگاه سواری پراید در کانال آبی باخبر شدند و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این خودرو با دو دستگاه سواری پراید برخورد و سپس منحرف می شود و در کانال آب سقوط می کند.

سرهنگ نیکبخت افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی یکی از سرنشینان خودرو که خانمی ۶۰ ساله بود جان خود را از دست داد و راننده و سه سرنشین دیگر مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه رانندگی را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده اند. #

افزایش ۸۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان “خمینی شهر” از افزایش ۸۸ درصدی کشفیات مواد مخدر دراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ”خسرواحمدی”در گفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خمینی شهر در مردادماه سال جاری با افزایش ۸۸ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل توانستند گام محکمی را در راه مبارزه بامواد مخدر بردارند.

سرهنگ احمدی افزود:مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، سنتی و صنعتی و برخورد با خرده فروشان مواد ازجمله اولویت های ماموریتی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر می باشد.

این مقام انتظامی درادامه اشراف اطلاعاتی از وضعیت جغرافیایی شهرستان ، شناسایی مناطق آلوده ، شناسایی فروشندگان و خرده فروشان مواد، اخبار رسیده به مرکز ۱۱۰ و اجرای طرح های مختلف در مناطق آلوده به مواد مخدر را از جمله مواردی دانست که در افزایش ۸۸ درصدی کشفیات تاثیر بسزایی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان تصریح کرد: هدف پلیس در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای افزایش آرامش و امنیت شهروندان است و در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند نظرات خود را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا مراجعه به نزدیک ترین کلانتری با پلیس در میان بگذارند.

بازگشت ۱۲پراید مسروقه به مالباختگان

ماموران پلیس مرکز استان اصفهان موفق به کشف تعداد ۱۲ دستگاه خودروی پراید مسروقه و دستگیری هفت سارق شدند.

سرهنگ “حسن یاردوستی” گفت: طرح امنیت اجتماعی با هدف دستگیری مجرمان و ارتقاء احساس آسایش و امنیت شهروندان توسط ماموران انتظامی شهرستان “اصفهان” و با مشارکت مردم اجرا شد.

وی اولویت اصلی پلیس در این طرح را برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدرو دستگیری سارقان عنوان داشت و افزود:ماموران در مدت ۲۴ ساعت با شناسایی مجرمان و پس از هماهنگی با مقام قضائی به مخفیگاه آنان اعزام و تعداد هفت سارق حرفه ای و سابقه دار خودرو و داخل خودرو را دستگیر کردند .

سرهنگ حسن یاردوستی ضمن اشاره به اینکه دستگیر شدگان در بازجویی های پلیس به ۱۲ فقره سرقت خودروی پراید اعتراف کردند اظهار داشت: تمامی مالباختگان شناسایی و خودروی آنها پس از سیر مراحل قانونی به آنها بازگردانده شد .

اتوبوس مسافربری با ۳۰ دوربین عکاسی قاچاق

 فرمانده انتظامی شهرستان “سمیرم” از کشف تعداد ۳۰ عدد دوربین عکاسی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” گفت:ماموران ایست و بازرسی شهید “رئیسیان” حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

براتی افزود : در بازرسی دقیق از این اتوبوس تعداد ۳۰ عدد دوربین عکاسی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش این محموله را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و بیان داشت : در این زمینه راننده اتوبوس دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا