پیشخوانتیتر دوحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

طوفان، شهرهای شمالی را به مناطق جنگ‌زده تبدیل کرده است/خسارات جانی در استان مازندران

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از خبرنگاران جوان،”علی ادیانی” نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار  ضمن اشاره به وقوع طوفان و سیل روز گذشته در استان مازندران گفت: شرایط بسیار ناگواری پیش آمده که شهرهای این استان را بیشتر شبیه مناطق جنگ‌زده کرده است.

وی بیان کرد : خوشبختانه تاکنون خسارت‌های جانی در قائم شهر گزارش نشده اما در استان مازندران خسارت جانی وجود داشته است.

ادیانی سرعت حرکت طوفان در شهرهای استان مازندران را بین ۹۰ تا ۱۳۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: طوفان در قائمشهر ۱۳۰ کیلومتر سرعت داشته که این امر خسارت‌های سنگینی را به بار آورده است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار با بیان اینکه طوفان موجب قطع درختان، برق، آب و همچنین درختان مرکبات شده است، اظهار داشت: سیلاب و درختان قطع شده موجب انسداد جاده‌های اصلی درون شهری و آسیب به خودروهای بسیاری در این میان شده است.

وی با تاکید براینکه از ساعات آغازین وقوع طوفان مدیران شهرستانی و استانی به خوبی کار کرده‌اند، گفت: حجم خسارات و آسیب‌دیدگی به حدی بالاست که متأسفانه طی ساعات اولیه کمک‌رسانی به سختی انجام شد، در اقدام اولیه خیابان‌های اصلی بازگشایی شد تا خودروهای امدادرسانی بتوانند به راحتی به مأموریت خود بپردازند.

ادیانیافزود: به دلیل حجم بالای خسارات نتوانسته‌ایم برق را در تمام نقاط شهری پوشش دهیم اما آب در شهرهای آسیب‌دیده وصل شده است.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار ضمن قدردانی از کمک‌رسانی و خدمات دستگاه‌ها و نهادهای دولتی بعد از وقوع طوفان بیان داشت: تمام ظرفیت‌های مدیریتی در حوزه امدادرسانی، حمایتی و پیشگیری از وقوع حوادث بعدی از روز گذشته تاکنون مشغول فعالیت هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا