شهر و جامعهعناوین اخبار

آزمون سراسری طرح تربیت حافظان در نطنز برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اوقاف و امورخیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت: بزرگترین رویداد حفظ قرآن کریم یعنی آزمون سراسری طرح تربیت حافظان در نطنز برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مرحله چهارم آزمون کتبی طرح حفظ قرآن کریم در رشته های حفظ ترتیبی، جزء ۳۰، جزء ۳۰ و ۱ _ جزء ۳۰، ۱ و ۲ _ ۵ جزء _ ۱۰ جزء _ ۱۵ جزء _ ۲۰جزء و حفظ کل برگزار می گردد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز در ادامه افزود: این آزمون در روز پنجشنبه ۱۳ اسفند سال جاری، ساعت ۹صبح همزمان با سراسر کشور در دبیرستان حضرت امام خمینی (ره) نطنز و با حضور بالغ بر۱۸۰ حافظ برگزار میگردد.
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری در ادامه بیان کرد: به نفرات برتر نیز جوایز نفیسی اهدا می شود و همچنین گواهینامه معتبر از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اعطا می گردد.

وی با بیان اینکه کسانی می توانند در آزمون کتبی شرکت کنند که در آزمون شفاهی شرکت کرده باشند خاطر نشان کرد: این افراد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان نطنز مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۱۵۴۲۲۲۰۴۰تماس حاصل نمایید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز در ادامه گفت: حضور حداکثری در این رویداد بزرگ نشان از درک مردم در این حوزه و لبیک آنان به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مورد طرح تربیت حافظان قرآنی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا