شهر و جامعهعناوین اخبار

تعدادی از پروژه های مسکن مهر فولادشهرافتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از واحد اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ،مهندس سجاد فرماندار شهرستان در حضور جمعی از مقامات کشوری و شهرستانی در خلال افتتاح تعدادی از پروژه های مسکن مهر فولادشهر با اعتباری بالغ بر دو هزارو ششصد میلیارد ریال در خصوص انتخابات به ایراد سخن پرداخت .

وی ارائه خدمت به مردم و جلب رضایت ایشان را مطلوب و مورد انتظار حضرت باری تعالی دانست و از مسئولین خواست با تلاش در جهت ارائه خدمت صادقانه موجبات دلگرمی مردم شریف شهرستان را فراهم سازند .

وی دلگرمی و خشنودی مردم را عاملی در جهت استقبال بیش از پیش مردم در مشارکت عمومی در عرصه های مختلف از جمله انتخابات ها دانست .

فرماندار از فراهم سازی زمینه برگزاری یک انتخابات آرام و قانونمند در شهرستان خبر داد و از مردم همیشه در صحنه شهرستان خواست تا در این انتخابات حضوری آگاهانه و پرشور داشته باشند.

شایان ذکر است در این مراسم تعداد ۳۷۵۳ واحد مسکونی، یک مسجد ، ۳ زمین ورزشی و ۲ پایگاه بسیج رسما به بهره برداری رسید .

اجرای خطوط آب و فاضلاب به طول ۱۱ کیلومتر، تکمیل کلکتور اصلی جمع آوری فاضلاب مسکن مهر و کلنگ زنی ایستگاه پمپاژ اصلی و آسفالت برخی از معابر مسکن مهر از جمله پروژه های افتتاح شده توسط فرماندار شهرستان طی روز گذشته در مسکن مهر فولادشهر بود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا