دسته‌بندی نشده

سابقه‌داران فساد اقتصادی جایی در مجلس ندارند

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص لیدری کرباسچی در لیست جریان اصلاحات، اظهار داشت: جریان اصلاح‌طلب باید مواضع و دیدگاه‌های خود را به صورت واضح و روشن برای مردم بیان کند.

وی افزود: اصلاحات از یک طرف نمی‌تواند مدعی اصلاحات اجتماعی، اقتصادی و دیگر موارد باشد و از سوی دیگر افرادی که عملکرد اصلاح‌گرایانه در اقتصاد نداشته است و حتی در نقطه مقابل آن قرار داشتند را به عنوان سر رأس این جریان قرار دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: این جریان حتی اگر بخواهد مواضع و ارزش‌های امام را به عنوان مواضع اصلی بیان کند در سال‌های گذشته دیدیم افرادی از همین جنس، ارزش‌های انقلاب و امام(ره)‌ را زیر سوال بردند.

فولادگر در ادامه خاطرنشان کرد: این شفاف نکردن دیدگاه‌هایی که از سال ۸۸ هم بیشتر است، باعث می‌شود که مردم ندانند که جریان اصلاح‌طلب و کسانی که ‌می‌خواهند با آنها ائتلاف کنند نیز در صحنه انتخابات آمدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دیدگاه‌های جریان اصلاحات روی مسائل اقتصادی، ارزشی و انقلابی نظام و قانون اساسی و آنچه به عنوان مواضع امام کاملا روشن است، خاطرنشان کرد: وصایا و ارزش‌های انقلاب اسلامی که تغییر نکرده است. عملکرد جریان اصلاحات را نسبت به مواضع امام و انقلاب در گذشته دیدیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی دیدگاه‌ها روشن نباشد و هدف یک ائتلافی باشد برای اینکه در انتخابات پیروز شوند این‌گونه می‌شود که نتوانند جریان خود را به عنوان یک جریان کاملا شفاف به مردم معرفی کنند که همین باعث می‌شود مردم دیدگاه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی آنها را ندانند.

فولادگر در ادامه خاطرنشان کرد: به تعبیر امام خمینی(ره) کسانی که می‌خواهند در بحث عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد قدم برداشته و فعالیت کند و یا با فساد مقابله کند باید خود دستمال پاک باشد؛ اینکه کسی که منتقد برخی فسادهای اقتصادی بوده در پوشش انتقاد ظاهر شود ولی خود این مشکل را داشته باشد که پذیرفته نیست.

وی در خاتمه تاکید کرد: افرادی که خودشان سابقه فساد اقتصادی دارند نمی‌توانند به مجلس بیایند و به مقابله با فساد برخیزند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا