شهر و جامعهعناوین اخبار

جلسه فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات کل و دستگاههای اجرایی استان اصفهان در اداره کل فنی و حرفه ای اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان،جلسه فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات کل و دستگاههای اجرایی استان با حضور ابوطالب جلالی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، سرهنگ رضایی فرمانده بسیج ادارات کل و دستگاههای اجرایی استان، معاونت اطلاعات سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان و فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات کل و دستگاههای اجرایی استان به منظور بصیرت افزایی و استقبال از هفته دفاع مقدس و تبیین برنامه ها در سالن همایش شهید بهشتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان برگزار گردید.

جلالی ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد قربان و غدیر که با نام دهه امامت و ولایت نامگذاری شده استو ابراز خرسندی از میزبانی این جلسه گفت: نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور بی بدیل است و این نهاد مردمی و انقلابی در تمام حوزه ها نقش مؤثری را ایفا نموده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  بیان کرد: در کشورهای توسعه یافته آموزش های غیر رسمی و مهارتی یکی از گران ترین آموزش هایی است که در اختیار مردم قرار می گیرد و حال در کشور ما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این آموزش ها به صورت ارزان و بعضا رایگان به همگان ارائه می گردد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن اشاره به شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل و تاکید مقام معظم رهبری بر بهبود معیشت و اقتصاد مردم اظهار داشت: به تاخیر انداختن عبور از دالان مهارت، اشتغال افراد را با مشکل مواجه خواهد کرد و من این اعتماد و اطمینان را به شما می دهم که اگر جوانان به مهارت مجهز شوند به اشتغال نیز خواهند رسید.

در ادامه سرهنگ رضایی ضمن اشاره به زندگینامه شهید سید حسین علم الهدی به ذکر مطالبی در راستای برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت.

در پایان معاونت اطلاعات سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان نکاتی را پیرامون تهدیدات داخلی و خارجی بیان نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا