پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

 اولین کنگره استانی سالمندان امداد استان اصفهان برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛ معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد استان اصفهان  از برگزاری اولین همایش استانی سالمندان امداد در ۶ مهر ماه در اصفهان خبر داد و افزود:این همایش با هدف تکریم از مقام سالمندان و توجه به این قشر با حضور۲۰۰نفر از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد که بالای ۶۰سال سن دارند برگزار می شود .

کریم زارع، بااشاره به اینکه اکثرشرکت کنندگان در این همایش از شهرستان های استان اصفهان حضور دارندافزود: شرکت کنندگان در این همایش ازشهرستان های فلاورجان،شاهین شهر،اصفهان، خمینی شهر، برخوار،نجف آباد واصفهان هستند همچنین تعدادی ازسالمندان شهرستان های فریدونشهر،خوانسار،تیران و کرون نیز حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: این همایش به مناسبت هفته سالمند که از ۴تا۱۰ مهرماه نامگذاری شده استبا هدف تکریم از مقام سالمند در اصفهان برگزار می شود.

زارع  گفت:ملاک های حضور سالمندان دراین همایش شامل سالمندانی است که حافظ قرآن بوده و یا درزمینه های مختلف فرهنگی و هنری فعالیت داشته اند یا سالمندان کارآفرین که ازطریق دریافت وام های خود اشتغالی خود و فرزندانشان به اشتغال مشغول شده اند.

وی ادامه داد: همچنین ازسالمندان دارای فرزندان نخبه و فعال در عرصه های هنری و اجتماعی  که دارای رتبه های استانی و یا کشوری می باشند تقدیر ویژه خواهد شد.

زارع، تصریح کرد: همایش سالمندان امداد با حضورنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهراصفهان همچنین مسئولان استانی در تالار شهروند اصفهان از ساعت ۹صبح برگزار می شود .همچنین در این همایش از۱۸سالمند تقدیرویژه خواهد شد.

وی گفت: در همایش ملی که به مناسبت هفته سالمند از ۸تا ۱۰ مهرماه در مشهد مقدس برگزار می شود تعدادی از سالمندان استان اصفهان نیز حضور خواهند یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا