پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

 زنگ عاطفه ها در بیش از ۲ هزار مدرسه استان اصفهان به صدا درمی آید.

 به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان ؛سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد استان اصفهان از برگزاری زنگ جشن عاطفه ها در۷مهرماه درسطح مدارس استان اصفهان خبر داد و گفت: جشن خیر خواهی دانش آموزان که هر ساله با شروع سال تحصیلی از سوی کمیته امداد استان اصفهان برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت برگزار می شود امسال نیز همانند سنوات گذشته به صورت متمرکز در۲هزار و ۳۰۰ مدرسه استان اصفهان برگزار می شود .

عبدالرزاق میرزائی تصریح کرد: زنگ عاطفه ها هر ساله در کلیه مدارس ابتدائی ، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شده و امسال نیز این برنامه با همکاری اداره کل  آموزش  و پرورش و کمیته امداد درسطح مدارس استان اجرا می شود.

وی بااشاره به اینکه امسال قصد داریم که جشن نیکوکاری دانش آموزان را در مدارسپیش دبستانی و مهد های کودک  به مرحله  اجرا درآوریم افزود: اجرای این طرح منوط به موافقت آموزش و پرورش است.

وی تاکید کرد: امسال برای اولین بار درزنگ جشن عاطفه ها دانش آموزان می توانند ازطریق موبایل و سامانه  #۱*۸۸۷۷* کمک های نقدی خود را برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت ارسال نمایند.

میرزائی ، بیان داشت: زنگ جشن عاطفه ها با حضور مسئولانیدریک مدرسه به عنوان پایلوت، نواخته خواهد شد که درشهرستان اصفهان به جهت وسعت منطقه ای ۳ مدرسه برای این امر درنظرگرفته شده است.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد استان اصفهان، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری زنگ عاطفه ها در سال قبل گفت: سال ۹۴ ، ۲هزار و ۳۳۶ مدرسه میزبان برگزاری این رویداد فرهنگی و اجتماعی بود.

وی اضافه کرد: سال قبل  از محل کمک های دانش آموزان در مدارس بالغ بر۴۰۶ میلیون تومان جمع آوری شد و کلیه این مبالغ صرف کمک برای تحصیل دانش اموزان بی بضاعت  گردید.

گفتنی است در زنگ جشن عاطفه های  امسال ۲۶۰ مدرسه در شهر اصفهان برای جمع آوری کمک های دانش اموزان اختصاص داده شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا