پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

ماموران پلیس باید مدافع حریم و حرم باشند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ، سردار  “امیرحسین یاوری” معاون تربیت و آموزش ناجا اظهار داشت : ماموران پلیس جدای از آنکه می بایست کار خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهند باید مهربان ، مددکار ، صابر و بردبار نیز باشند.

این مقام ارشد انتظامی تجهیز درجه داران و افسران نیروی انتظامی به خرد و حکمت را رمز رسیدن به حقیقت دانست و بیان داشت : انتظار جامعه از پلیس این است که با به کار بستن خرد و حکمت، کارها و عملیات های خود را انجام دهد.

سردار یاوری اظهار داشت : ارائه آموزش های میدانی ، استفاده از  تجربیات پلیس و ارائه ابزارهای تخصصی از مهم ترین مراحل آموزش است.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس باید نسبت به جامعه خود اطلاعات کافی داشته باشند افزود : مردم اعم از کودک، پیر و جوان از پلیس حتی در زمان گرفتاری، ادب و احترام می خواهند

وی مدیریت خشم و فراگیری راه حل های آن را یکی از مراحل آموزش درجه داران و افسران پلیس دانست و عنوان کرد: شعار مهم ما پیشگیری عمومی و ملایمت در عملیات ها تا حصول نتایج عادلانه است.

سردار امیر حسین یاوری ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی باید قواعد مسئله محوری را خوب بدانند که به همین منظور در آموزش، ابتدا روش کار تشریح و سپس تکرار می شود تا این عمل به صورت غیر ارادی انجام شود.

این مقام انتظامی گفت : در راستای به کار گیری دستورالعمل قرارگاه جهادی ونامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری امروز اقدام و عمل در برنامه های آموزشی بر محورهای افرایش توان رزمی ، تیراندازی، خود امدادی و دیگر امدادی استوار است .

یاوری با اشاره به اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران زمانی موفق می باشد که ارزش های دینی را به کار بندد تصریح کرد: در مراکز آموزشی نیروی انتظامی در راستای تحقق این مهم تلاوت روزانه قرآن و ختم نهج البلاغه انجام می شود و محلی برای اقامه نماز شب در استراحتگاه های دانشجویان ایجاد شده است .

معاون تربیت و آموزش ناجا در پایان ضمن ابراز امیدواری در پیشبرد  اهداف مراکز آموزشی نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ماموران پلیس می بایست به مطالبات مردم پاسخ دهند و مدافع حریم و حرم باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا