دسته‌بندی نشده

سرعت زیاد باعث مرگ عابر پیاده شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ،سرهنگ “جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت : ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان “مبارکه” از تصادف یک دستگاه سواری پژو با یک عابر پیاده باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد:متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی عابر پیاده که مردی ۸۵ ساله بود جان خود را از دست داد.

سرهنگ کریمی بیان داشت : کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را تخطی از سرعت مطمئنه پژو اعلام کرده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان افزود:یکی از موارد تخلفات رانندگان وسایل نقلیه که در اغلب مواقع ،منجر به تصادف می شود بدون شک تخطی از سرعت مطمئنه است و در مقررات راهنمایی ورانندگی به راننده تکلیف شده است تا در تقاطعهایی که فاقد چراغ راهنمایی وتابلوی ایست یامامور راهنمایی می باشدودر سرپیچ،جاده های تنگ وتپه وبطور کلی در محیط هایی که موانعی در مسیر حرکت آنها وجود دارد وهمچنین هنگام بارندگی ،در برف وباران یا مه وکولاک ،از سرعت وسیله نقلیه خود تا حدی که برای جلوگیری از تصادف ضرورت دارد بکاهند.

توقیف۲۴تن برنج قاچاق در ایستگاه شهید امامی

 فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از توقیف ۲۴ تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد شمال در حرکت بودمشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون، مقدار ۲۴ تن برنج قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این زمینه ادامه داد: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند .

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مقابله می کند.#

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا