شهر و جامعهعناوین اخبار

افتتاح و واگذاری چند باب مسکن مددجوی برای افراد تحت حمایت در نایین و شهرضا

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد اصفهان ؛ احمد یوسفی مدیر کمیته امداد شهرستان نایین افزود: با حضور امام جمعه و تعدادی از مسوولین شهرستان یک واحد منزل مسکونی افتتاح و تحویل مددجوی تحت حمایت گردید.

وی تصریح کرد: هزینه ساخت این منزل مسکونی از محل کمک های کمیته امداد ، خیرین و آورده مددجو تأمین گردید.

خاطر نشان کرد: از ابتدای  سال جاری تاکنون تعداد ۸۵ مورد کمک به احداث ، تعمیروبازسازی مسکن مددجویان  با هزینه ای بالغ بر ۹۴۲ میلیون ریال صورت گرفته است.

وی اجرای طرح مفتاح الجنه و بازدید از خانواده های تحت حمایت با حضور امام جمعه و تعدادی از مسوولین شهرستان  ، اعزام ۴۴ نفر از مددجویان تحت حمایت به مشهد مقدس با هزینه ای  بالغ بر ۶۶ میلیون ریال و برگزاری نخستین دوره آموزشی کوتاه مدت گوهر تراشی در این شهرستان را از جمله دیگر اقدامات کمیته امداد نایین در دهه فجر عنوان کرد.

۴ واحد مسکن مهر به مددجویان تحت حمایت در شهرضا تحویل شد

همچنین علی محمد کاظم زاده با بیان این خبر اظهارکرد: با توجه به اینکه نداشتن سرپناه از معضلات اصلی خانواده های تحت حمایت به حساب می آید تلاش برای تأمین مسکن نیازمندان از اولویت های کمیته امداد می باشد.

وی با اشاره به این مطلب که در دهه فجر امسال تعداد ۴واحد مسکونی مهر تحویل خانواده های تحت حمایت گردید، تصریح کرد:هزینه ۵۵۰ میلیون ریالی برای خرید هرواحد با کمک کمیته امداد ، خیرین و آورده مددجو تأمین گردید.

مدیر کمیته امداد شهرستان شهرضا با اشاره به این که بیش از ۶۵ درصد از مددجویان تحت حمایت دارای سرپناه هستند تصریح کرد: این کمیته از طرق مختلف و با تعامل هدفمند با مسکن و شهرسازی ودیگر سازمان ها تمام تلاش خود را در رفع مشکل مسکن مددجویان به کار خواهد برد.

وی در ادامه به کمک ۱۵۰میلیون ریالی خیر شهرضایی به این کمیته نیز اشاره و تصریح کرذد: یکی از خیرین شهرستان مبلغ ۱۵۰میلیون ریال برای کمک به تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهدا کرد.

کاظم زاده اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون خیرین شهرستان بیش از ۹ مورد کمک جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این کمیته اهدا کرده اند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا