پیشخوانعناوین اخبار

کلاهبرداری میلیونی از فوتبالیست ایرانی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران به نقل از رکنا ،سارق در تماسی که با نظامی‌ پور داشت به او گفته به ‌دلیل خو‌ش ‌حسابی در پرداخت قبض تلفن همراه، برنده یک سفر زیارتی به کربلا شده و باید شماره کارت بدهد تا مبلغ نقدی این جایزه به حساب او واریز شود و از نظامی ‌پور می ‌خواهد که مقابل دستگاه خودپرداز برود و از موجودی حسابش پرینت بگیرد.

نظامی ‌پور که عابر بانک خودش را به همراه نداشته است، از دوستش عابربانک می ‌گیرد و مقابل باجه خودپرداز می‌ رود به این امید که پول این سفر زیارتی به حسابش واریز خواهد شد.

سارق اینترنتی با ترفند خاصی اطلاعات لازم از جمله شماره تراکنش و موجودی آن کارت را از نظامی ‌پور به شکلی حرفه‌ ای می‌ گیرد و بعد از چند ثانیه، پیامکی روی تلفن همراه دوست نظامی ‌پور نمایش داده می‌ شود که مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان از حساب او برداشت شده است.

مدافع فعلی باشگاه خونه به خونه مدتی است که درگیر این پرونده است و به‌ صورت رسمی شکایت خود را به مراجع قضایی ارائه داده است.

در حال حاضر حسابی که این ۱۱۰ میلیون به آن واریز شده است با دستور دادگاه مسدود شده و هنوز هویت صاحب این حساب که پول به آن وریز شده است مشخص نیست، در حالی که فرد کلاهبردار حدود ۳۰ میلیون تومان از این مبلغ را خرید کرده است.

نظامی ‌پور در صدد است تا پول باقیمانده از حسابی که مسدود شده را پس بگیرد و در حال حاضر در حال گذراندن مراحل قانونی این پرونده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا