پیشخوانعناوین اخبار

سامسونگ باتری Galaxy Note7 را آزمایش می‌کند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از خبرنگاران جوان ، بر اساس گزارش یک منبع معتبر شرکت سامسونگ تصمیم دارد باتری‌های گلکسی نوت ۷ را در آزمایشگاه‌های اختصاصی خودش تست کند. این در حالی است که سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند از جمله شرکت اپل، برای این منظور از ۲۸ آزمایشگاه دیگری که دارای تأییدیه گروه تجاری صنایع بی‌سیم آمریکا (CTIA) هستند استفاده می‌کنند.

هدف از انجام این آزمایش اطمینان از مطابقت با استانداردهای IEEE (سازمان مهندسان الکتریکی و الکترونیکی) است. به نظر می‌رسد سامسونگ، غول شرکت‌های الکتریکی کره جنوبی، تنها شرکتی است که برای این کار از آزمایشگاه‎های اختصاصی خود بهره می‌برد.

سخنگوی شرکت سامسونگ ضمن تأیید مطالب فوق گفت آزمایشگاه‌های داخلی هیچ مشکلی را در گوشی‌های گلکسی نوت ۷ اولیه و جدید نشان نداد. البته این اظهارات تاحدی غیرقابل قبول است چرا که پیش از این سازنده این گوشی‌ها از وجود مشکل در باتری آن خبر داده بود.

با وجود اینکه برخی شرکت‌ها مانند موتورولا نیز در آزمایشگاه‌های داخلی این تست را انجام می‌دهند، اما پیش از فروش محصولات، به منظور دریافت تأییدیه CTIA آزمایش‌های نهایی را در آزمایشگاه‌های ثالث انجام می‌دهند کاری که سامسونگ در مورد گلکسی نوت ۷ انجام نداد.

شرکت سامسونگ هفته گذشته پس از افتضاح انفجار گوشی‌های گلکسی نوت ۷، تصمیم گرفت از لحاظ کیفیت غییرات اساسی در محصولاتش ایجاد کند. اگرچه این شرکت جزئیات بیشتری در این باره ارائه نداد اما منطقی‌تر به نظر می‌رسد اگر این شرکت نیز همچون سایر شرکت‌ها آزمایش‌های لازم را در آزمایشگاه ثالثی انجام دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا