پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح تعریض پل فلزی/ هیچ درختی در اطراف این پل قطع نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مرتضی قدیریان با اشاره به اهداف اجرای این پروژه اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه کاهش سطح ترافیک بلوار مطهری و ملت در سمت شمال و خیابان‌های حکیم نظامی و خیابان آیت‌الله بهشتی و تعدیل ترافیک ارتباطی شمال و جنوب رودخانه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کلنگ تعریض پل فلزی روز ۱۳ خردادماه سال جاری به زمین زده شد، افزود: این پروژه پس از ۴٫۵ ماه از آغاز عملیات اجرایی، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر پروژه تعریض پل فلزی برآورد هزینه تعریض این پل را ۷٫۵ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: تا پایان شهریورماه ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه میزان پیشرفت تعریض این پل از برنامه زمان‌بندی جلوتر است، تصریح کرد: تغییراتی در طراحی قرنیز و نرده‌های این پل ایجاد شده و جابه‌جایی تاسیسات آن نیز هنوز انجام نشده اما با توجه به اینکه از برنامه جلوتر هستیم این پروژه طی دو تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

قدیریان در ادامه به مسئله مهم حفظ درختان اطراف پل اشاره و تاکید کرد: هیچ درختی در پیاده‌رو اطراف این پل قطع نشده و نمی‌شود و با طرحی شبیه به خیابان عباس‌آباد درختان در مسیر پیاده‌رو پل فلزی حفظ خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا