پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

آماده باش اداره گذرنامه پلیس اصفهان برای خدمت رسانی به زائران اربعین

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ، سردار” عبدالرضا آقاخانی” در حاشیه جلسه ملاقات مردمی درسامانه ۱۹۷  گفت: فرماندهی انتظامی استان در کنار سایر دستگاه ها و ادارات دخیل در امر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اقدامات خود را از یک ماه گذشته آغاز کرده و در تمام جلسات ستاد اربعین استانداری شرکت و هماهنگی های لازم را با مسئولان این ستاد برقرار کرده است.

وی از آماده باش ۱۰۰ درصدی اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی این فرماندهی برای خدمت رسانی بیشتر و مطلوب تر به زائران اربعین خبرداد و اظهار داشت: ماموران این اداره به صورت مضاعف در زمینه صدور، تمدید، المثنی و رسیدگی به مشکلات گذرنامه زائران خدمت رسانی می کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه پیش بینی می کنیم امسال تردد از مسیرهای استان اصفهان برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی بیشتر از سال گذشته باشد گفت: در همین راستا پلیس راه استان نیز به صورت ۱۰۰ درصدی آمادگی دارد تا در زمینه تردد آسان، روان سازی ترافیک و ایجاد آرامش در جاده ها به زائران اربعین خدمت رسانی نماید.

سردار آقاخانی از هماهنگی با استان های همجوار برای سرعت بخشیدن به کاروان های اعزامی خبر داد و گفت: امیدواریم با افزایش خدمت رسانی بهتر و مطلوبتر به زائران اربعین شاهد برگزاری با شکوهتر این راهپیمایی عظیم و نمایش اقتدار معنوی شیعیان در جهان باشیم.

فرمانده انتظامی استان در ادامه به خبرنگار ما گفت: به کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی دارند توصیه می کنیم حتماً خودشان شخصاً در سایت سماح که از سوی سازمان حج و زیارت معرفی شده اقدام به ثبت نام کنندو بدون هماهنگی با دستگاه های مربوطه به مرز عزیمت نکنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه سال گذشته برای تعدادی از شهروندان که بدون ویزا و گذرنامه به مرزهای غربی مراجعه کرده و مشکلاتی برایشان به وجود آمده بود تاکید می کنیم که حتماً نسبت به تهیه ویزا و گذرنامه اقدام کرده و توجه داشته باشند که مهلت گذرنامه آنها به پایان نرسیده باشد.

سردار آقاخانی نسبت به سوء استفاده برخی از کلاهبرداران از زائران اربعین حسینی هشدار داد و اظهار داشت: به زائران توصیه می کنیم از ثبت نام در موسسات، آژانس ها و سایت های غیر رسمی خودداری کنند و هرگونه ابهام و سوالی را با شماره تلفن ستاد اربعین استانداری در میان بگذارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا