پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

آغاز ثبت نام مسابقات آزاد مهارت توسط ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استانها

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، ابوطالب جلالی مدیر کل استان با اعلام این خبر بیان داشت: مسابقات آزاد مهارت با هدف ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاه­های اقتصادی، صنایع و صنوف در ارتقاء مهارت شاغلان و توسعه مشارکت صنایع و صنوف با بخش های آموزشی، ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل فنی و تجارب حرفه­ای بین شاغلان و بنگاه­های اقتصادی، شناسایی کمبودهای موجود در آموزش­های فنی و حرفه­ای برای شاغلان و برنامه­ریزی برای رفع آنها، به­هنگام سازی دانش و توانایی شاغلان و همچنین شناسایی نخبگان و استادکاران مهارتی برگزار می گردد.

جلالی تشریح کرد: ثبت نام مسابقات آزاد مهارت در سه رشته تعمیر لوازم سرمایشی، تعمیر لوازم گازسوز و تعمیر لوازم صوتی و تصویری از ۱۵ آّبان سال جاری در ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استانها آغاز و نفرات برگزیده برای شرکت در مسابقات نهایی به اداره کل آموزش فی و حرفه ای استان اصفهان معرفی می گردند.

وی افزود: مرحله نهایی مسابقات آزاد مهارت در آذر ماه سال جاری با همکاری گروه صنعتی انتخاب و میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در سه رشته تعمیر لوازم سرمایشی، تعمیر لوازم گازسوز و تعمیر لوازم صوتی و تصویری برگزار می شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بیان داشت: این مسابقات برای کلیه گروه های سنی و عموم افراد آزاد است و گروه صنعتی انتخاب بعنوان حامی اصلی این مسابقات آمادگی خود را جهت جذب نفرات برتر در این واحد صنعتی و اعطای امتیاز نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات شرکت اعلام نموده است.

بر اساس این گزارش، مخاطبین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پورتال www.etvto.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۳۶۶۹۳۱۸۴-۰۳۱ تماس حاصل نمایند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا