حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

ازانهدام باند راهزنان جاده های کشور تاکشف بیش از ۱۳ کیلو تریاک در شهرضا

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ” ستار خسروی” گفت: در پی وقوع یک مورد سرقت محموله در محور کاشان به قم که در آن تعدادی سارق به یک دستگاه خودروی تریلر حامل بار آهن حمله کرده و با تهدید سلاح گرم دست و پای راننده را بسته و محموله خودرو را سرقت و راننده را در نقطه ای از جاده رها کرده بودند، موضوع با حساسیت ویژه ای در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پیگیری های علمی و تخصصی کاراگاهان انجام و در نهایت مشخص شد که اعضای یک باندی از سارقان محموله در منطقه مرکزی کشور شروع به فعالیت کرده و اقدام به سرقت محموله های باربری در جاده های مواصلاتی استان های اصفهان، مرکزی، تهران و قزوین و قم می نمایند.

این مقا م مسئول عنوان داشت: اعضای باند در سرقت هایشان هم نهایت خشونت را بکار برده به طوری که رانندگان خودروهای مورد طعمه خود را به شدت مورد ظرب و شتم قرار داده و با دست و پای بسته در بیابان رها می کردند.

سرهنگ خسروی عنوان داشت: سرانجام با اقدامات ویژه رد پای این مجرمان در یکی از شهر های اطراف تهران شناسایی به دست آمد و با هماهنگی مقام قضایی یک عملیات مشترک بین کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان و کاشان برای دستگیری متهمان صورت گرفت.

وی افزود: در این عملیات که به صورت همزمان در دو استان همجوار انجام گرفت اعضای شش نفره متهمان دستگیر و از محل اختفای آنها نیز حجم بالایی از اموال مسروقه به علاوه یک محموله حاوی بیش از ۲۴تن آهن آلات کشف شد.

رئس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در یک عملیات ماموران دقیقاً پس از وقوع یک سرقت محموله یک خودروی تریلر در یکی از جاده های مواصلاتی سر رسیده و توانستند ضمن دستگیری متهمان، راننده خودرو که با دست و پای بسته در کابین خودرو محبوس شده بود را نیز آزاد کردند.

سرهنگ خسروی با تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب مقامات قضایی در این پرونده گفت: می توان گفت دستگیری و انهدام این باند باعث به صفر رسیدن سرقت محموله های باری در جاده های کشور شد.

** یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق به مقصد نرسید

یک محموله ظروف غذا خوری قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط ماموران ایستگاه شهید شرافت شهرستان نائین کشف و توقیف شد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” فرمانده انتظامی شهرستان نائین گفت : ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو یک محموله ظروف غذاخوری فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سرهنگ کاظم زاد بیان داشت: ارزش این محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شده است .

این مقام انتظامی ادامه داد: در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان خاطر نشان کرد : ورود کالای قاچاق به کشور ضربه مستقیم به تولید و تولید کنندگان داخلی کشور می زند که از تمام مردم تقاضا می شود اخبار مربوط به قاچاق کالا را به به پلیس اطلاع دهند .

** توقیف پژو پارس با ۵۰ فقره تخلف رانندگی

یک دستگاه سواری پژو پارس که بیش از ۲۵ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و ۵۰ فقره تخلف حادثه ساز در پرونده آن ثبت شده بود توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت : ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان حین نظارت بر تردد خودروها یک دستگاه سواری پژو پارس را به دلیل عبور از چراغ قرمز و جهت اعمال قانون متوقف کردند.

وی ادامه داد: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده و ۵۰ فقره تخلف حادثه ساز است که بلافاصله به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت :بیشترین تخلفات ثبت شده برا‌ی این خودرو تخطی از سرعت مجاز می باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرو به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ ، نسبت به پرداخت جریمه اقدام نشود، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

** توقیف ۲ میلیارد کالای قاچاق در شهرضا

 فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف یک محموله وسایل موسیقی به ارزش دو میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک محموله انواع وسایل موسیقی فاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی بیان داشت : کارشناسان مربوطه ارزش این محموله کشف شده را دو میلیارد ریال اعلام کرده اند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاقچیان کالا در اولویت کاری نیروی انتظامی است و پلیس از مردم تقاضا می کند هر گونه اخبار در این خصوص را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند .

**کشف بیش از ۱۳ کیلو تریاک در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف ۱۳کیلوو۴۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۳کیلوو۴۰۰گرم تریاک که در صندوق عقب خودرو بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا