شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری جشن بزرگ تحصیلی فرزندان خانه های کودک و نوجوان بهزیستی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران وبه نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اصفهان ،دکتر صادقی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی گفت : خوشحالم از اینکه فرزان خود را بار دیگر در کنار هم و با لبخند می بینم، از اینکه بار دیگر فرزندان خانواده بزرگ بهزیستی علیرغم مشکلات و شرایط سخت آنان باز هم در راستای علم و دانش، ورزش و امور فرهنگی و قرآنی پرچم دار هستند و به خود می بالم.

دکتر صادقی در ادامه از تمامی مدیران عامل خانه های کودک و نوجوانبه لحاظ تلاش چشمگیردر مراقبت از فرزندان و توجه ویژه به علم و دانش این عزیزان و گام نهادن در جهت رشد و بالندگی آنها تقدیر و تشکر کرد. وی از مدیران حاضر در مراسم خواست تا فرزندان شبه خانواده بهزیستی را فرزندان خود بدانند و در جهت اشتغال و ازدواج آنها از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

سپس دکتر زرگر پور استاندار استان اصفهان به ایراد سخن پرداخت و گفت: خوشحالم که در جمع شما هستم و به خود می بالم که در استان اصفهان فرزندان خانه های کودک و نوجوان در کلیه مقاطع تحصیلی از سطح بالایی برخوردار هستند و این درخواست را از تمامی فرزندان دارم که همیشه تلاش و همت خود را در راه سعادت و خوشبختی ادامه دهند.

استاندار اصفهان خطاب به فرزندان خانه های کودک و نوجوان بهزیستی استان اصفهان گفت : همه مدیران و مسئولان روزی جای خود را به شما عزیزان خواهند داد و شما آینده ساز ایران اسلامی خواهید بود . وی ادامه داد که من افتخار میکنم که به عنوان پدری برای شما عزیزان تلاش کنم تا در جهت ازدواج و اشتغال شما عزیزان گام موثری برداشته شود.

در ادامه جشن به بیش از ۳۵۰ نفردانش آموزان و دانشجویان ممتاز ، فرزندان ورزشکاری که به عنوان قهرمانی رسیده اند لوح تقدیر و هدیه اهدا گردید و ادامه برنامه با گروه سنتی موسیقی ، گروه سرود ناشنوایان ، طنز تئاتر و مسابقات ویژه فرزندان به پایان رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا