شهر و جامعهعناوین اخبار

مهمترین چالش  صنعت هتل داری ایران ،ارایه خدمات هتل داری است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان کریستوف لندیس (Cristophe Landais) در نشستی با نایب رییس اتاق بازرگانی ، رییس کمیسیون  گردشگری و جمعی از مدیران هتل های  اصفهان  در اتاق بازرگانی تصریح کرد:خدمات هتل امروز به عنوان یکی از رکن های مهن صنعت هتل داری است که زمینه جذب گردشگران خارجی را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه ۴ هزار هتل در جهان از خدمات مدیریتی گروه آکور استفاده می کنند افزود:از این تعداد هتل مالکیت ۳۰ درصد به این گروه تعلق دارد و ۷۰ درصد آنها  تحت فرانچایز (حقانحصاری) و مدیریتاجراییاین گروه قرار گرفته است .

وی به فعالیت  ۱۷ ساله این گروه در امارت متحده عربی اشاره کرد و گفت:به تازگی دو هتل فرودگاه امام خمینی تحت مدیریت این گروه قرار گرفته است .

وی روند هتل سازی در ایران به ویژه در کلان شهرهای اصفهان ،مشهد و تهران را قابل توجه دانست و گفت:گروه آکور آماده همکاری با  مالکین  این هتل ها برای استفاده از خدمات این گروه  است .

لندیس اظهار کرد:این گروه به همراه ۲۰ برند وابسته خود از صفر تا صد هتل سازی تا هتل داری را دنبال می کند و در حال حاضر در ایران به صورت فرانچایز و خدمات مدیریتی آمده ارایه خدمات است .

مدیر گروه آکور در ایران تاکید کرد: هتل داری در اصفهان  اجاره یک تخت نیست بلکه یک اتاق با مختصات این شهر باید در اختیار  مسافران قرار گیرد و هتل داری در این شهر با هتل داری در مشهد به عنوان یک مکان زیارتی متفاوت است.

وی ترکیب گردشگران خارجی اصفهان را  اغلب اروپایی و آسیایی جنوب شرقی برشمرد و گفت:خدمات هتل ها باید متناسب بامهمانان هتل باشد.

 مصطفی رناسی نایب ریس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار از آمادگی استان اصفهان  در استفاده از تجربه این گروه هتل داری خبر داد و گفت:گردشگری به عنوان یکی از مزیت های اصلی استان اصفهان به شمار می آید و از  این رو اتاق بازرگانی اصفهان بر این بخش تاکید ویژه ایی دارد.

محمدرضا رجالیرییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهاندر این دیدار خواستار ارایه مدل های همکاری گروه آکور  در اصفهان شد و گفت: صنعت گردشگری اصفهان با جذب  سرمایه گذاران داخلی و خارجی و طراحی برند شهری در حال توسعه است .

در این دیدار مدیر هتل های کوثر  و آسمان و همچنین رییس اتحادیه هتل داران اصفهان به بررسی فرصت های همکاری با گروه آکور پرداختند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا