پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

بازدید سفرای ۱۲ کشور از دستاوردهای مهارتی اتباع در مرکز آموزش فنی و حرفه ای زینبیه استان اصفهان

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ، در راستای آشنایی با خدمات جمهوری اسلامی ایران به پناهندگان، سفرای کشورهای استرالیا، افغانستان، ترکیه، سوئد، ژاپن، هلند و نمایندگانی از کشورهای فرانسه، آلمان، نروژ، اسپانیا، سوئیس، دفتر سازمان ملل و کمیساریای عالی سازمان به همراه ابوطالب جلالی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، شهردار منطقه ۱۴ اصفهان و جمعی از مسئولین از نمایشگاه دستاوردهای مهارتی اتباع در مرکز آموزش فنی و حرفه ای زینبیه استان اصفهان بازدید کردند.

ابوطالب جلالی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ضمن خیرمقدم، در خصوص ارائه آموزش های مهارتی در دو بخش دولتی و غیردولتی، روند اجرای آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه های مختلف کشاورزی ، صنعت ، خدمات و فنی مطالبی را تشریح کرد.

وی اظهار داشت : تعاملات کشور ایران با سایر کشورها در توانمندسازی نیروی انسانی تاثیرگذار است و شما بعنوان سفیران کشورها می توانید این ارتباطات را در زمینه های مختلف آموزشی با هدف بهره وری و تبادل مشاغل مورد نیاز جوامع گسترش دهید .

گفتنی است: مدعوین به صورت ۶ گروه ۱۰ نفری از کارگاههای مهارتی مرکز آموزش فنی و حرفه ای زینبیه ویژه اتباع بازدید کردند و ضمن ابراز رضایت و قدردانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا