پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

بهره‌مندی ۱۷۰ هزارمددجوی اصفهان ازخدمات بیمه تکمیلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛  مجتبی معتمدی، رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه‌ کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به خدمات بیمه‌ای این نهاد اظهار داشت: کمیته امداد در کنار بیمه تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح، یک‌ نهاد بیمه‌گر و عضو شورای عالی بیمه کشور است و در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر ، مددجویان را تحت پوشش بیمه پایه خود قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه از سال ۷۶ تاکنون سیستم پزشک خانواده و ارجاع از سوی کمیته امداد در حال اجرا است، بیان کرد: تمام خدمات درمانی کمیته امداد استان اصفهان از طریق پزشک خانواده انجام می‌شود ودر حال حاضر بیش از ۶۰ هزار مددجو بیمه شده ، تحت نظر ۶۷ پزشک خانواده هستند.

رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه‌ کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷۰ هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد از خدمات بیمه تکمیلی درمان بهره‌مند هستند، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش بیمه تکمیلی از محل اعتبار دولتی و امدادی بیش از ۱۸ میلیارد ریال بابت بستری و درمان هزینه شده است.

ایشان همچنین اضافه کرد: تعداد ۲۰۲۵ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد هستند که از ابتدای سال جاری تاکنون  بیش از ۵ میلیارد ریال در قالب بیمه مکمل درمان به ایشان پرداخت شده است.

معتمدی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون از محل اعتبار دولتی مبلغ ۶۹ میلیارد ریال حق بیمه اجتماعی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است، اظهار کرد: در بخش بیمه‌های اجتماعی نیز حق بیمه ۱۸ هزار و ۱۹۸ خانوار توسط امداد پرداخت می‌شود که شامل ۹ هزار و ۳۶۷ زن سرپرست خانوار و ۸ هزار و ۸۳۱ نفر مجری طرح‌های اشتغال می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از پرداخت مستمری به مددجویان تحت پوشش، پرداخت هزینه‌های بهداشت و سلامت بیشترین هزینه را برای امداد در بر داشته است .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا