پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

هزینه۴۲میلیاردریالی دربخش مسکن شهری

مدیر اداره مسکن و ساختمان کمیته امداد استان اصفهان از تامین ۳۱۳۰ مورد مسکن شهری به مددجویان تحت پوشش این نهاد از ابتدا سال ۸۶ تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اصفهان ؛ علیرضا رجائی مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به ارائه خدمات این کمیته در بخش مسکن مددجویی، اظهار داشت: در هشت ‌ماهه نخست امسال ۱۱۴ مورد مسکن شهری بااعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال تأمین شده است.

وی افزود: از ابتدا سال ۸۶ تاکنون ۳۱۳۰ مورد مسکن شهری تحویل مددجویان تحت پوشش این نهاد شده که بالغ بر ۹۴۰ مورد از آن مسکن مهر بوده است.

وی با اشاره به عملکرد مسکن شهری سال ۹۴ بیان کرد: سال گذشته ۵۶۰ مورد مسکن شهری با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲۵ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی، درآمدها ، کمک خیران و سهم آورده مددجو ، آماده و برای بهره برداری در اختیار مددجویان قرار گرفت.

رجایی ازپیش بینی خرید ، احداث و تامین ۱۶۰ مورد مسکن شهری برای مددجویان تا پایان سال ۹۵خبر داد و افزود: مسکن یکی از ضروری‌ترین و اولویت دارترین نیاز مددجویان این نهاد است و اگر مسکن مددجویان از لحاظ احداث و بهسازی به تراز مناسب برسد بسیاری از مشکلات آنان حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد نیازمند تعامل و کمک مسئولان و خیران است، تصریح کرد: از خیران مسکن‌ساز دعوت می‌شود کمیته امداد را در تحقق امر مهم تامین مسکن مددجویان یاری کنند

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا