شهر و جامعهعناوین اخبار

مامور وظیفه شناس پلیس، ناجی عزادار حسینی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ محمد حسین بابا کلانی، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت:  در سالروز شهادت امام  رضا (ع) یکی از ماموران این فرماندهی حین انجام نظم دهی به دسته جات عزاداری متوجه می شود که پیر غلام عبدالله الحسین که پیشاپیش هیئت درحال حرکت وعزاداری بودناگهان به دلیل ایست قلبی بیهوش  و بر روی برزمین می افتد.

وی افزود: این مامور وظیفه شناس پلیس بلافاصله بامتوجه شدن موضوع سریعا واردعمل شده وضمن خلوت نمودن اطراف بیمار او را سریعا سواربر خودروی شخصی خود کرده و به اورژانس بیمارستان منتقل می کند.

این مقام مسئول عنوان داشت: این پیر غلام امام حسین (ع) با تلاش پزشکان و انجام عملیات احیاء به زندگی دوباره باز گشت و تحت درمان قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه هم اکنون حال عمومی بیمار مذکور رضایت بخش بوده و وی در سلامت کامل بسر می برد   گفت: برابر اعلام پزشکان اگر فرد مذکور اگر دیر به بیمارستان رسانده می شد شاید بازگرداندن وی به حیات دوباره کار مشکلی بود که در این زمینه تیم پزشکان و خانواده بیمار ضمن تشکرازمامورنیروی انتظامی برای سلامتی و توفیق خدمت رسانی همه ماموران نیروی انتظامی و سبز پوشان نظم و امنیت کشور دعا کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا