شهر و جامعهعناوین اخبار

ریل گذاری مناسبی برای ورزش شهرداری فراهم شده است/ سازمان ورزش شهرداری تضعیف نمی شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، آئین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با حضور شهردار اصفهان، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، روسای هیات های ورزشی و تنی چند از مدیران و پیشسکوتان ورزش استان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات مسعود انصاری مهر مدیرعامل سابق سازمان ورزش شهرداری تجلیل و علی قاسمی به عنوان مدیر جدید این سازمان با دریافت حکم تنفیذ از سوی شهردار اصفهان معرفی شد.

مهدی جمالی نژاد در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان اظهار کرد: مدیریت در شهرداری اصفهان مانند دوی امدادی است که عزیزانی از گذشته برای آن زحمت کشیده و این وظیفه را مانند ورزش شهرداری به آیندگان منتقل کرده اند.

وی با بیان اینکه تشکیل سازمان ورزش در شهرداری کار بسیار مشکلی بود، تصریح کرد: عزیزان بسیاری برای این سازمان از گذشته زحمت کشیده اند که حضور افرادی مانند آقای دکتر انصاری مهر مدیرعامل سابق سازمان ورزش به این سازمان قوام و دوام بخشید.

شهردار اصفهان ادامه داد: در مدت یکسال گذشته این سازمان، سال بسیار پرنشاط و متحول شده ای را شاهد بود به نحوی که در این دوره با سیاست گذاری های مناسب ریل گذاری بسیاری خوبی برای ورزش اصفهان فراهم شد.

وی در ادامه با اشاره به قاسمی مدیرعامل جدید سازمان ورزش شهرداری، اضافه کرد: سازمان ورزش سازمانی بسیار خوش شانس است چراکه مدیر جدید آن نیز از مدیران نمونه استان است. قرارمان بر این نیست که سازمان ورزش تضعیف شود چراکه با هم افزایی و همدلی که ایجاد می شود این سازمان ادامه رشد و تعالی خود را شاهد خواهد بود.

جمالی نژاد با بیان تاکیدکرد: همکاران مادرسازمان ورزش که سازمانی نوپا است برای کاهش این معضلات باید از همدلی و شادابی و نشاط لازم برخوردار باشند.

وی افزود: امیدوارم با مدیریت جدید، سازمانی نمونه و الگو را در عرصه های مختلف ورزشی و غیره ورزشی شاهد باشیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا