پیشخوانعناوین اخبار

زمان ثبت نام مجدد آزمون ارشد اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، حسین توکلی بیان کرد: داوطلبان در صورت تمایل از اول تا سوم اسفند ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده و ویرایشش اطلاعات ثبت نامی در آزمون کارشناسی ارشدد سال ۹۶ اقدام کنند.

ویگفت: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام خود در آزمون کارشناسی ارشد سال آینده اقدام ننموده اند ترتیبی اتخاذ شده است تا این دسته از داوطلبان از روز یکشنبه اول تا سوم اسفند ماه جاری نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشورهمچنین تاکید کرد: مهلت ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد و همچنین بیست و دومین المپیاد علمی و دانشجویی کشور سال ۹۶ ساعت که از روز چهار شنبه اول دی ماه جاری آغاز شده بود، ساعت ۲۴ روز گذشته ۱۱ دی ماه جاری پایان پذیرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آمار اولیه ۷۵۴ هزار و ۲۶۲ داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ ثبت نام کردند که آمار نهایی به زودی اعلام می شود.

به گفته توکلی، سال گذشته نیز در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ حدود ۷۶۱ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطر نشان کرد: مراحل و زمان‌های مرتبط با ویرایش اطلاعات ثبت نامی از سوی سازمان سنجش به داوطلبان اعلام خواهد شد.

آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه ۷ و جمعه ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ برای پذیرش در همه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مربوط برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا