پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

از کشف قاچاق لوازم نجاری تادستبند پلیس بر دستان نجار سارق

سرهنگ “علی صادقی” گفت : ماموران انتظامی شهرستان برخوار حین اجرای طرح ایست و بازرسی در یکی از محورهای این شهرستان به یک دستگاه کامیونت خاور بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد ۲۷ دستگاه مکنده خاک اره خارجی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : همچنین تعداد ۶۵ دستگاه دیگر نیز در بازرسی از انبار متعلق به متهم کشف شد .

سرهنگ صادقی افزود: در مجموع تعداد ۹۲ دستگاه مکنده خاک اره قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف و یک قاچاقچی در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان خاطرنشان کرد: ورود کالای قاچاق به کشور خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد داخلی و تولید کنندگان کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با این افراد سودجو برخورد می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد.

**کشف ۳۵۰ میلیون ریال اموال مسروقه داخل خودرو

*رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف ۳۵۰ میلیون ریال اموال مسروقه داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ “ستار خسروی ” اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودرو رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاه خسروی افزود: کارآگاهان با انجام یکسری تحقیقات و اقدامات تخصصی موفق شدند دو سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: این سارقان در تحقیقات بعمل آمده به سرقت ۳۵۰ میلیون ریال اموال مسروقه داخل خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ خسروی بیان کرد : در این زمینه پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان به همشهریان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو وسایل با ارزش خود را داخل خودرو نگذارید ، وسایل با ارزش و قیمتی در داخل خودرو و روی صندلی و در معرض دید سارقان نگذارید و خودروی خود را تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید .

 

**دستگیری سارق حرفه ای خودرو در اصفهان

 ماموران انتظامی شهرستان یک سارق حرفه ای خودرو را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ “حسن یاردوستی” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : ماموران گشت انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در این شهر به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و جهت بررسی بیشتر به راننده آن دستور ایست دادند .

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو به دستور ایست ماموران توجهی نکرد و اقدام به فرار کرد گفت : ماموران در استعلام از سوابق خودرو متوجه سرقتی بودن این خودرو شدند و به تعقیب آن پرداختند.

این مقام انتظامی بیان داشت : سرانجام خودروی سرقتی متوقف و سارق که قصد فرار داشت در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ یاردوستی افزود: این سارق در بازجوئی های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از مردم خواست : خودروی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت وقوع سرقت خودرو ، موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

**۲ میلیارد ریال کالای قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله لوازم کودک به ارزش دو میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده دانگ فنگ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون یک محموله لوازم کودک خارجی قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی افزود: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله کشف شده را دو میلیارد ریال اعلام کرده اند . در این خصوص راننده کامیون دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا برخورد قانونی می کند.#

**سواری پژو پارس با بیش از ۳۹ میلیون ریال خلافی روانه پارکینگ شد

یک دستگاه سواری پژو پارس که بیش از ۳۹ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و ۷۰ فقره تخلف حادثه ساز در پرونده آن ثبت شده بود توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان  گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری پژو پاس پر تخلف را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای ۳۹ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده و ۷۰ فقره تخلف حادثه ساز است که بلافاصله به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : بیشترین تخلف ثبت شده برای این خودرو تخطی از سرعت مجاز است .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرو به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ ، نسبت به پرداخت جریمه اقدام نشود، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

**دستبند پلیس بر دستان نجار سارق

 فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری فردی که جهت نصب کمد دیواری وارد منزلی در شهر نجف آباد شده و اقدام به سرقت طلاجات صاحب منزل کرده بود خبرداد.

سرهنگ “محمد رضا خدادوست” گفت: ماموران گشت انتظامی شهرستان نجف آباد حین گشت زنی متوجه رفتار مشکوک فردی شدند و دستور ایست صادر کردند.

وی ادامه داد: این فرد به دستور ایست ماموران توجهی نکرد و اقدام به فرار کرد که ماموران وارد عمل شدند و او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مقداری طلاجات همراه این فرد بود افزود: متهم به سرقتی بودن این طلاها اعتراف کرد.

سرهنگ خداودست بیان داشت : این سارق تحت عنوان نجار و برای نصب کمد دیواری به منزل فردی رفته و در غفلت صاحبخانه طلاهای آن ها را سرقت کرده بود .

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از مردم خواست : هر گاه قصد انجام کارهای خدماتی و تعمیراتی در منزلتان را دارید از افراد مطمئن و مورد اطمینان استفاده کنید و از ورود افراد ناشناس و غیرمطمئن به داخل منزلتان خودداری کنید .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا