پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

برپایی محفل انس با قرآن به یاد شهدای آتش نشان تابازدیدنماینده مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی اظهار داشت: در راستای ادای احترام به آتش نشان های قهرمان که با نثار جان خود در حادثه پلاسکو تهران زندگی بخش شدند و همچنین تجلیل از زحمات این انسان های بزرگ ویژه برنامه ای در آستان مقدس امامزاده ادهم(ع) دستگرد برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این ویژه برنامه با حضور پرسنل زحمت کش آتش نشانی شهرستان برخوار، جمعی از مسئولان شهرستان و مردم مومن و قدرشناس دستگرد و برخوار در روز جمعه مورخ ۸ بهمن ماه بعداز اقامه نماز مغرب وعشاء در جوار حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم برگزار می شود.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه برخوار ادامه داد: همچنین در این محفل نورانی انس با قرآن کریم استاد تربتیان و قاریان نوجوان دستگرد به قرائت قرآن کریم می پردازند و حاج مصطفی ذوبی نیز مداح این مراسم است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی در ادامه گفت: این مراسم با همکاری مجموعه قرآنی رهروان ولایت، مجمع روحانیون وطلاب، شهرداری و شورای اسلامی دستگرد، ستاد نماز جمعه، هیئت های مذهبی شهر، ستاد یادواره شهدا، حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع)، پایگاه های بسیج دستگرد و هیئت امنا آستان مقدس امامزاده ادهم(ع) در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می شود.

وی در پایان افزود:  به اعتقاد اهالی، امامزاده ادهم از احفاد امام هفتم (علیه السلام) است که نسب او را چنین ذکر می نمایند: سیّد ادهم بن نوح بن اسحاق بن امام موسی بن جعفر (علیه السلام) و آستان باشکوه امامزاده ادهم (علیه السلام) در منطقه دستگرد برخوار، خیابان شهید بهشتی قراردارد.

**ادای احترام به روح آتش نشان های قهرمان توسط پرسنل امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع)اصفهان

مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع)اصفهان گفت: پرسنل حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) یاد شهدای آتش‌نشان را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، بهزاد صبری اظهار داشت: پرسنل حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان، علی شمسی؛ مدیر منطقه ۱۴ شهرداری و مسئولین شهرداری منطقه ۱۴ با حضور در ایستگاه‌ شماره ۱۹ آتش نشانی اصفهان یاد شهدای آتش ‌نشانی را گرامی داشتند.

وی در ادامه افزود: پرسنل حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام )، علی شمسی؛ مدیر منطقه ۱۴ شهرداری و مسئولین شهرداری منطقه ۱۴ با حضور در ایستگاه‌ شماره ۱۹ آتش‌نشانی اصفهان، به مقام شامخ شهدای فداکار آتش نشان که در حادثه ساختمان پلاسکو در مرکز شهر تهران در زیر آوار جان خود را از دست دادند، ادای احترام کردند.

مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع)اصفهان ادامه داد: گفتنی است، در جریان آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو تهران، تعدادی از آتش‌نشانان فداکار کشورمان که برای نجات جان انسان‌ها و فرونشاندن شعله‌های آتش به این محل اعزام شده بودند، با فروریختن این ساختمان در زیر آوار مدفون شده و جان خود را در راه خدمت به میهن از دست دادند.

بهزاد صبری در ادامه گفت: همچنین مدیریت و پرسنل حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای و حادثه دیدگان این واقعه دلخراش، این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و خانواده‌های داغدار این قهرمانان واقعی تسلیت عرض نموده و یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان را گرامی می‌دارد.

**خانواده های بازنشستگان سپاه مهمان امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع)اصفهان بودند

مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع)اصفهان گفت: نشست صمیمی خانواده های بازنشستگان سپاه در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، بهزاد صبری اظهار داشت: نشست صمیمی خانواده های بازنشستگان سپاه صبح روز پنج شنبه ۳۰ دی ماه در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(علیهم السلام) برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این نشست صمیمی که به همت خیریه مددکاری کوثر و کانون بازنشستگان سپاه اصفهان برگزار شد، احمد عظیمی نژاد؛ مدیر مرکز مدد کاری کوثر و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد صادق ابطحی؛ نماینده اسبق رهبری در سپاه اصفهان به ایراد سخن پرداختند.

مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع)اصفهان ادامه داد: همچنین پس از این نشست صمیمی خانواده های بازنشستگان سپاه مهمان سفره با برکت حضرت زینب(علیها السلام) شدند.

** برگزاری دوره آموزشی سرگروهاومربیان صالحین درامامزاده آقا علی عباس(ع)بادرود

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: ۱۷۰ نفر در دوره آموزشی دو روزه توانمند سازی سرگروها و مربیان صالحین که در جوار امامزاده آقا علی عباس(ع)بادرود برگزار شد شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی اظهار داشت: دوره دو روزه آموزشی توانمند سازی سرگروه ها و مربیان صالحین در جوار حرم مطهر امامزادگان آقاعلی عباس و سید محمد(ع) بادرود برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این برنامه با حضور ١٧۰ نفر از خواهران بسیجی از (سپاه ناحیه نطنز و اردستان) و همچنین ٧۰ نفر از بسیجیان برادر از سپاه ناحیه  نطنز در دو روز پنجشنبه ۳۰ دی و جمعه ۱ بهمن ماه در جوار این امامزادگان واجب التعظیم برگزار شد.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود ادامه داد: در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی فرمانده سپاه ناحیه نطنز تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این برنامه در این مکان مقدس گفت؛ ما بایستی توجه جدی و ویژه و بهره گیری فراوان به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون مباحث انقلابی گری , جهادکبیر , نفوذ و اقتصاد مقاومتی را داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی در ادامه بیان کرد: همچنین در این برنامه دکتر رضازاده مسئول سیاسی حفاظت اطلاعات نیز مطالبی را در مورد نفوذ و راههای جلوگیری از نفوذ بیان کرد.

**بازدیدنماینده مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی امامزادگان شهرستان نطنز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز و قمصر از پروژه های عمرانی امامزادگان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت: مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز و قمصر از پروژه های عمرانی امامزاده شاه سلطان حسین ابیازن(ع) و امامزاده علی ابن محمد(ع) میلاجرد بازدید کرد.

وی در ادامه افزود: این بازدید روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه و با حضور اعضای هیئت امنا امامزادگان عظیم الشان برگزار شد که در این بازدید مسائل مربوط به امامزادگان مذکور بررسی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز در ادامه خاطر نشان شد: همچنین در این بازدید فعالیت های عمرانی این امامزادگان و اولویت بندی آن ها در راستای آبادانی و اعتلای بیشتر این امامزادگان بزرگوار مورد بحث و تبادل نظر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا