شهر و جامعهعناوین اخبار

افزایش دو برابری سرعت رسیدگی به مطالبات مردم در سامانه ۱۹۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سردار عبدالرضا آقاخانی، پیش از ظهر امروز با حضور در مرکز نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به صورت مستقیم و چهره به چهره به مشکلات و مطالبات بیش از ۳۰۰ نفر از مراجعان به صورت تلفنی و حضوری رسیدگی و دستورات لازم را به یگان های مربوطه ارائه کرد.

این مقام انتظامی از افزایش سرعت رسیدگی به مطالبات مردمی در سامانه ۱۹۷ خبر داد و گفت: ارتباط مستقیم مردم با مسئولان نیروی انتظامی در جلسات ملاقات مردمی باعث شده که بیش از ۸۰ درصد مشکلات و مطالبات و درخواست های مراجعان دراسرع وقت پیگیری و رسیدگی شود و از تاخیر و معطل ماندن این مطالبات جلوگیری به عمل آمده است.

وی بیشترین علت مراجعه مردم به سامانه ۱۹۷ در این هفته را مربوط به حوزه راهور، نظام وظیفه، آگاهی، کلانتری ها، ارائه نظرات و پیشنهادات برای بهبود عملکرد پلیس و همچنین تقدیر و تشکر از عملکرد ماموران پلیس در یکی از مناطق شهر اصفهان عنوان کرد.

سردار آقاخانی از سامانه ۱۹۷ به عنوان یکی از بهترین و موثرترین مراکز نیروی انتظامی یاد کرد و اظهار داشت: این سامانه امروز به مامن و پناهگاهی برای مردم تبدیل شده و رسیدگی به موقع، سریع و دقیق به مطالبات در این مرکز باعث اعتماد روز افزون مردم به این سامانه و رضایتمندی بیشتر مردم از پلیس اصفهان شده است.

 گفتنی است، جلسات ملاقات مردمی با فرمانده انتظامی استان اصفهان روز های دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان بزرگمهر، بعد از بیمارستان شهید آیت اله صدوقی،  طبقه فوقانی کلانتری ۱۴ برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا