پیشخوانعناوین اخبار

برتری «اضافه وزن» های پرسپولیس بر تراکتور!

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، امروز یکشنبه و در حساس ترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های ایران، تیم های مدعی پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار تماشایی با برتری سه بر صفر سرخپوشان پایتخت به اتمام رسید.
شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» با کسب ششمین پیروزی متوالی خود ۴۷ امتیازی شده تا با اقتدار کامل صدرنشین لیگ برتر باشگاه های ایران باشند.
تراکتورسازی هم با قبول این شکست سنگین با ۳۸ امتیاز در رتبه دوم باقی ماند و امیدهایش برای رسیدن به رتبه نخست جدول رده بندی کمتر از گذشته شد.
قضاوت این دیدار سرنوشت ساز را که در حضور بیش از ۷۰ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، «بیژن حیدری» برعهده داشت.
پرسپولیس که هفته هاست در صدر جدول رده بندی قرار دارد با حمایت هوادارانش به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار خانگی و محکم کردن صدرنشینی بود که به هدفش رسید.
در طرف مقابل، محرومیت باشگاه تراکتورسازی از نقل و انتقالات و ممنوعیت از استفاده از «امید عالیشاه»، «احمد نورالهی» و «هاشم بیگ زاده» در روند این تیم تاثیر منفی زیادی گذاشته بود.
شروع توفانی پرسپولیس سبب شد در دقیقه دوم پاس طلایی «سروش رفیعی» به «مهدی طارمی» رسیده و این مهاجم پس از جا گذاشتن دروازه بان تراکتورسازی به راحتی گل نخست را به ثمر رساند.
در ادامه، تراکتوری ها که نیاز مبرمی به کسب امتیاز داشتند با تلاش زیاد به دنبال جبران نتیجه بودند.
در دقیقه ۲۴، پرسپولیسی ها در ضد حمله ای سریع توپ را در اختیار «رامین رضائیان» قرار دادند تا این بازیکن با ضربه ای تماشایی، گل دوم میزبان را به ثمر رسانده و ورزشگاه را غرق در شادی کند.
«امیر قلعه نویی» که نتیجه را از دست رفته می دید در دقیقه ۲۹ «لوسیانو ادینیو» ‌را جایگزین «شهرام گودرزی» کرد.
در دقیقه ۳۱ پاس «سروش رفیعی» به «مهدی طارمی» رسید که این بازیکن نتوانست دروازه میهمان را باز کند.
در نهایت نیمه نخست این دیدار با برتری دو بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید.
در نیمه دوم، روند بازی تغییر چندانی نداشت و پرسپولیسی ها با حفظ توپ و میدان مانع از هجوم بازیکنان میهمان شدند.
در دقیقه ۶۳، ارسال بی نقص «سروش رفیعی» که عملکرد فوق العاده ای در این دیدار داشت در داخل محوطه جریمه به «وحید امیری»‌ رسید تا این بازیکن با ضربه سر گل سوم تیمش را به ثمر برساند.
بهترین فرصت گلزنی تراکتورسازی در دقیقه ۸۳ به دست آمد که ارسال «جاسم کرار» و ضربه سر «محمدنوری» به دیرک عمودی دروازه پرسپولیس برخورد کرد.
در دقیقه ۸۶، «کمال کامیابی نیا» پس از درگیری با «فرزاد حاتمی» از زمین بازی اخراج شد تا شهرآورد پایتخت مقابل استقلال تهران را از دست بدهد.
در دقیقه ۹۰، «فرزاد حاتمی» مهاجم تراکتورسازی با دریافت دومین کارت زرد متوالی خود از زمین باری اخراج شد.
ترکیب پرسپولیس تهران:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، رامین رضاییان(سامان نریمان جهان)، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی(صادق محرمی)، مهدی طارمی و وحید امیری
ترکیب تراکتورسازی تبریز:
محمدرضا اخباری، محسن بنگر، هادی محمدی، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، محمد نوری، فرزاد حاتمی، شهرام گودرزی(لوسیانو ادینیو)، کرار جاسم و محمد ابراهیمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا