حوادث پلیسعناوین اخبار

دستگیری باند ۶ نفری خلافکاران در بیرجند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرتیپ مجید شجاع افزود: با کسب اخباری مبنی بر فعالیت باند مخوفی که انواع جرایم را در مرکز استان مرتکب می شدند، شناسایی و انهدام باند در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت .
وی گفت : با انجام ۲ ماه کار اطلاعاتی شبانه روزی، فعالیت و محل های تردد اعضای باند کنترل و مشخص شد، اعضای باند کاملا حرفه ای است و با افراد خلافکاری در سایر استان ها و شهرستان ها در ارتباط هستند .
فرمانده انتظامی استان بیان کرد : اعضای این باند انواع مواد مخدر صنعتی را از سایر شهرستان ها به بیرجند منتقل و در بین خرده فروشان توزیع می کردند و اقلام سرقتی را از معتادان با قیمت بسیار کم بابت پول مواد مخدر اخذ می کردند .
سردار شجاع تصریح کرد : در عملیات ضربتی، رئیس باند که به نایب سلطان معروف و مجهز به تجهیزات غیرمجاز و سلاح سرد بود، دستگیر شد و از نامبرده ۵۳ گرم ماده مخدر شیشه کشف شد .
وی بیان کرد : در ادامه عملیات پنج نفر از اعضای باند و همدستان تبهکار معروف دستگیر شدند،۲دستگاه خودرو ، مقداری مواد مخدر صنعتی،۶۷ قطعه انواع ابزار و اجناس سرقتی ،۱۷ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و انواع و اقسام لوازم ممنوعه از اعضای باند کشف شد .
شجاع تاکید کرد : پلیس به شدت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و افراد تبهکار فرصتی را برای انجام اعمال مجرمانه نخواهند داشت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا