پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

امدادرسانی به ۲۶ دانش آموز مشکوک به گازگرفتگی با منواکسید کربن در مشهد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،دکتر رضا وفایی نژاد گفت: این حادثه حوالی ساعت ۹ صبح امروز در یکی از دبیرستان های مشهد رخ داده است.

وی بیان کرد: برای امداد رسانی به این حادثه دیدگان، چهار آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند و علت اصلی این حادثه در دست بررسی است.
علی باغستانی مدیر روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد نیز گفت: ۱۴ تن از این دانش آموزان در این بیمارستان بستری شدند که هم اکنون حال عمومی همه آنان مطلوب است و در چند ساعت آینده از بیمارستان مرخص می شوند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد نیز در خصوص این حادثه گفت: حادثه مسمومیت دانش آموزان در مدرسه ای پسرانه در مشهد به سازمان اعلام شد.
مهدی رضایی افزود :در این حادثه ۱۴ دانش آموز مشکوک به گازگرفتگی و مسمومیت با گاز منواکسید کربن به بیمارستان منتقل شده بودند.
وی با با بیان اینکه این عملیات قبل از ظهر دوشنبه پایان یافت، اظهار کرد: کارشناسان سازمان بررسی های لازم در محیط برای مشخص شدن علت این دقیق مسمومیت را در دست انجام دارند.
محمد امیری نژاد مسئول پیشگیری سازمان آتش نشانی مشهد اول مهر ماه سال جاری اعلام کرده بود، کمتر از ۱۵ درصد مدارس مشهد دارای تاییدیه ایمنی هستند.
حدود ۶۰ درصد جمعیت دانش آموزی یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری خراسان رضوی در مشهد تحصیل می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا