شهر و جامعهعناوین اخبار

راه اندازی سامانه سنا سفر؛ گام نخست تحول در پایانه های کشور/ فرش قرمز زیرپای مسافران با راه اندازی سامانه اطلاع رسانی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، شب گذشته محمدرضا آقاباباگلیان در مراسم رونمایی از اولین نمایشگر اطلاعات سفر با عنوان سامانه سنا سفر و سیستم نظارت مرکزی پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در سال های اخیر اقدامات چشمگیری بر اساس سند چشم انداز ۱۴۰۴ و برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۰ در پایانه ها صورت گرفته است.
وی ادامه داد: بهره برداری از سامانه سنا سفر به منزله پهن کردن فرش قرمز به زیر پای مردم است که سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان بهره برداری از سامانه سنا سفر را گام اول تحول در پایانه های مسافربری کشور دانست و گفت: تحول در زیرساختهای پایانه های مسافربری شهر اصفهان در دستور کار است.
وی خاطرنشان کرد: خریداری یک زمین ۲۰ هکتاری در مجموعه بلوار فرزانگان به منظور احداث پارکینگ ویژه اتوبوس‌های مسافربری پایانه کاوه از جمله اقدامات دیگری است که به ساماندهی هرچه بیشتر فعالیت های این پایانه و حذف تراکم اتوبوس ها در پایانه کاوه کمک شایانی خواهد کرد.
آقاباباگلیان با اشاره به اینکه پیش از ایجاد پایانه ها، حمل و نقل شهری به صورت پراکنده انجام می شد، عنوان کرد: با ایجاد پایانه ها، حمل و نقل ها متمرکز شده است به گونه ای که با تلاش های گسترده مدیران شهری، امروزه می توان اصفهان را به عنوان الگویی در این عرصه به کشور معرفی کرد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا