پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعه

از برنامه های پلیس اصفهان در روز ۲۲بهمن تا کسب رتبه سوم پلیس آگاهی اصفهان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا

 

فرمانده انتظامی استان با تبریک سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن را موجب اقتدار نظام اسلامی، ناامیدی دشمنان ایران و تضمین کننده امنیت پایدار عنوان کرد.

 سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ بشریت بود چرا که در این ایام پر برکت ملتی با اهدای خون خود توانست طومار سلسله دو هزار و ۵۰۰ ساله رژیم شاهنشاهی را در هم پیچیده و حکومت الله را جایگزین آن نماید.

وی افزود: مردم ایران اسلامی همواره با حضور حماسی خود مانع از دست اندازی ها و تجاوز ات دشمن شدند و حقیقتاً امنیتی که امروز در جای جای این میهن وجود دارد حاصل فداکاری ها ، ایثارگری های مردم در حفظ و حراست از نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون است.

فرمانده انتظامی عنوان داشت: امروز در آستانه سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دشمن که از مواجهه با ملت ایران نا امید شده است، وحدت و انسجام ملی ما را نشانه گرفته و با راه انداختن جنگ نرم، تهاجم فرهنگی، تهدید و تحریم و فشار اقتصادی قصد نا امن کردن نظام اسلامی ما را دارد ،غافل ازاینکه مردم و مسئولان نظام با هم پیمان بسته اند تا برافراشته شدن پرچم عدالت و برچیده شدن ظلم و فساد در جهان از پای ننشینند و قطعاً با اقتدار تمام دشمن را در عملی کردن نقشه های خود مایوس خواهند کرد.

سردار آقاخانی با بیان اینکه مجموعه کارکنان فرماندهی انتظامی استان همراه با خانواده های خود در راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن شرکت حضوری گسترده خواهند داشت یاد آور شد: حضور پرشور در این راهپیمایی علاوه بر اینکه ایستادگی و اقتدار ملت ایران بر سر آرمان های انقلاب خود را به نمایش می گذارد، می تواند موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و ایران شده و تضمین کننده امنیت پایدار کشور می شود.

فرمانده انتظامی استان یاد آور شد: به منظور برای برگزاری با شکوه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن محدودیت های ترافیکی از سوی پلیس راهور استان در مسیرهای منتهی به میدان امام(ره) اصفهان اعمال می شود که در این خصوص لازم است تا تمامی شهروندان با ماموران پلیس همکاری کنند.

**برنامه های متنوع پلیس اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از اجرای سرود های حماسی، مسابقه همراه با جایزه، توزیع سی دی و بروشورهای آموزشی وخدمات پزشکی بهداری این فرماندهی در راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

سرهنگ” جهانگیر کریمی”  با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور سهیم شدن در جشن بزرگ انقلاب و گرامیدشت سی و هشتمین بهار آزادی مردم ایران از یوغ ستمگران برنامه های متنوعی را در نمایشگاهی که در میدان امام (ره) اصفهان برپاشده اجرا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دو غرفه از نمایشگاه به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اختصاص یافته گفت: در این غرفه سرود های حماسی و انقلابی توسط گروه موزیک این فرماندهی برای مردم به اجرا گذاشته می شود.

این مقام مسئول عنوان داشت: گرفتن عکس با نیروهای نوپو برای بچه ها، توزیع تراکت و بروشور و سی دی های آموزشی و اجرای مسابقه دارت همراه با جایزه از دیگر برنامه های این معاونت است.

سرهنگ کریمی ارائه خدمات پزشکی بهداری فرماندهی انتظامی استان در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه های این معاونت عنوان کرد و گفت: تست قند و فشار خون به صورت رایگان توسط پزشکان بهداری نیروی انتظامی استان انجام می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه نیروهای انتظامی علاوه بر تامین امنیت و انتظام بخشی راهپیمایی، همراه با خانواده های خود  در این مراسم با شکوه شرکت می کنند و یک بار دیگر همراهی و انسجام پلیس و مردم در حفظ امنیت کشور و پاسداری از ارزش ها را به رخ جهانیان می کشند.

**کشف ۷۰ کیلو گرم مواد افیونی دراصفهان

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف مقدار ۷۰ کیلو گرم حشیش توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خبر داد.

سرهنگ جهانگیر کریمی گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد مقداری مواد افیونی را با استفاده از خودروهای سبک و تیزرو از جنوب کشور وارد اصفهان کند که وارد ماموریت شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به یکی از ورودی های شهر اصفهان اعزام و سواری پژو ۴۰۵متعلق به سوداگر مرک را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی بعمل آمده از این خودرو مقدار ۷۰ کیلو گرم حشیش که بین صندلی های خودرو و صندوق عقب بود کشف شد.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان در پایان با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ در این عملیات خاطر نشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر دراولویت کاری پلیس می باشد و نیروی انتظامی هرگز اجازه جولان و سرکشی به اینگونه افراد نخواهد داد.

**کشف ۶تن مواد مخدر و ۱۵۰میلیارد کالای قاچاق توسط یگان تکاوری اصفهان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از ۶تن مواد مخدر و ۱۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط ماموران یگان تکاوری این فرماندهی طی ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

سرهنگ” علی ملکی آهنگران” اظهار داشت: یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان یکی از یگان های موفق این فرماندهی در سال جاری بوده و توانسته است اقدامات خوبی در زمینه کشف مواد مخدر، مبارزه با اشرار مسلح و قاچاقچیان کالا انجام دهد.

وی افزود: این یگان که برای خدمت در کویر و مناطق صعب العبور و بیابان های فرعی استان تشکیل شده و در همین راستا نیز ماموران این یگان آموزش های خاص رزمی و عملیاتی را تعلیم دیده و از آمادگی، توان جسمی و اشرافیت بالایی برخوردار هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه حضور مقتدرانه ماموران یگان تکاوری استان باعث ناامن شدن راه های فرعی و کویری برای قاچاقچیان شده است اظهار داشت:مجموع کشفیات مواد مخدر این یگان در ۱۰ ماهه امسال مقدار ۶ تن و ۵۰۱ کیلو و ۸۸۲ گرم بوده که ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی از انهدام ۲۰ باند قاچاق مواد مخدر توسط این یگان در سال جاری خبر داد و گفت: این یگان در دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر نیز با افزایش ۲۳ درصدی در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل روبر بود.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این مدت تعداد ۱۵۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز به علت حمل مواد مخدر توسط این یگان توقیف شدند.

سرهنگ آهنگران، یکی از اقدامات موفق این یگان را برخورد با ورود کالاهای قاچاق عنوان کرد و اظهار داشت: یگان تکاوری استان یکی از یگان های موفق در زمینه برخورد با محموله های قاچاق بوده است به طوری که مجموع کشفیات این یگان در زمینه محموله های قاچاق نسبت به ۱۰ ماهه سال قبل ۱۴۲ درصد افزایش داشته است.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه این کالاها شامل لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، بلوریجات و لوازم صوتی و تصویری و گوشی تلفن همراه بوده گفت: ارزش محموله های قاچاق کشف شده ۱۵۰ میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی از افزایش ۹۶ درصدی دستگیری متهمان کالای قاچاق توسط این یگان خبر داد و گفت: در این مدت ۲۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین که حامل کالای قاچاق بودند توسط ماموران یگان تکاوری استان توقیف شدند.

**توقیف ۲ میلیارد ریال ابزارآلات قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله ابزارآلات قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این کامیون تعداد ۸۷۵ کارتن ابزارآلات قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال اعلام شده که در این خصوص راننده کامیون دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**کشف ۳۵۰میلیون ریال کالای قاچاق در شاهین شهر

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل ۳۵۰میلیون ریال لوازم جانبی موبایل خبر دا

سرهنگ “رجبعلی مختاری” گفت :ماموران انتظامی شهرستان شاهین شهر حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه سواری پراید که کنار جاده متوقف شده بود مشکوک و وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۶۲۰ قطعه لوازم جانبی موبایل فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ مختاری افزود: در این خصوص دو قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان از مردم خواست: هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید .

**کسب رتبه سوم پلیس آگاهی اصفهان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا

 اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد و در همایش سراسری مورخه ۹۵/۱۱/۱۸ که در سالن فجر ستاد نیروی انتظامی کشور برگزار شد مورد تقدیر قرار گرفت .

سرهنگ “ستار خسروی” گفت :در این همایش که با حضور سردار دکتر “اسکندر مومنی” جانشین نیروی انتظامی کشور برگزار شد ، ضمن بررسی عملکرد و اقدامات سال گذشته کلیه استان های کشور ، برنامه های سال آینده در زمینه مقابله با قاچاق در کشور تدوین شد.

وی ادامه داد: اداره مبارزه با قاچاق و کالای پلیس آگاهی استان اصفهان که موفق به کسب رتبه سوم کشوری در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و انهدام بسیاری از باندهای قاچاق و کشف انواع کالاهای قاچاق شده بود مورد تقدیر قرار گرفت.

سرهنگ خسروی افزود: کلیه کارکنان نیروی انتظامی با ناهنجاران و کسانی که بخواهند به هر طریق نظم و آسایش جامعه را برهم بزنند برخورد قاطع و قانونی می کند و تحت هیچ شرایطی اجازه جولان به آنها داده نخواهد شد.

این مقام انتظامی به دریافت لوح تقدیر پلیس آگاهی اصفهان در این همایش اشاره کرد و گفت : در متن این لوح آمده است “خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی، لوح زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدان مفتخر بوده و باعث سر بلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال مردم عزیز و خانواده معزز شهدا می گردد”.

سرهنگ ستار خسروی در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه کارکنان پلیس آگاهی اصفهان در اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تلاش شبانه روزی موفق شده اند رتبه سوم کشوری را به این استان اختصاص دهند و با مفسدان اقتصادی جامعه مقابله کنند که در این خصوص ضمن تشکر از مردم فهیم استان اصفهان که همیشه یار ویاور پلیس بوده اند ، تقاضا می شود هر گونه اخبار و موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا انشاءالله بتوانیم انواع جرایم را در سطح استان کاهش دهیم .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا