پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

مراکز آموزش فنی و حرفه ای آماده ارائه خدمات آموزشی به بازنشستگان و خانواده آنان می باشند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، جلسه شورای موقت بازنشستگان استان اصفهان با حضور ابوطالب جلالی مدیر کل استان، عباس مهدیان معاون امور مراکز، شهروز عبادی مدیر صندوق بازنشستگی، ‌امیر پویان فر رییس کانون بازنشستگان استان و اعضای شورای موقت صندوق بازنشستگی استان با هدف بررسی تفاهم نامه آموزشی فی مابین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  و کانون بازنشستگی جهت ارائه دوره های آموزشی ویژه بازنشستگان برای پرکردن اوقات فراغت و افزایش اعتماد به نفس آنان، در محل سالن کنفرانس اداره کل تشکیل گردید.

در ابتدا جلالی در خصوص سند مهارت، ظرفیت های منطقه ای در تعریف رشته های جدید و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای آموزش به بازنشستگان و خانواده های آنان مطالبی را عنوان نمود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: بایستی آموزشهای مهارتی نرم با توجه به علایق و نیاز بازنشستگان ایجاد گردد.

وی افزود: کلیه مراکز آموزش فنی و حرفه ای در استان آمادگی پذیرش برای ارائه خدمات  مهارتی را دارا می باشند.

در ادامه مدیر صندوق بازنشستگی استان در خصوص استفاده بازنشستگان و خانواده های آنان از ظرفیت های مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه ای، امکانات و مربیان مباحثی را مطرح نمود.

در ادامه رییس کانون بازنشستگان استان بیان داشت: آموزش های فنی و حرفه ای آموزشهایی است که منجر به تولید ثروت می گردد و یادگیری این مهارت ها موجب ایجاد انگیزه در زندگی  و بهبود وضعیت اقتصادی بازنشستگان خواهد شد.

پویان فر گفت: آموزش های فنی و حرفه ای مهارت زندگی است و چنانچه آموزش و پرورش به این مهم اهمیت دهد فارغ التحصیلان دانشگاهی هنگام ورود به بازار کار با مشکل مواجه نخواهند شد.

در پایان اعضای شورای موقت صندوق بازنشستگی استان اصفهان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا