شهر و جامعهعناوین اخبار

بهره برداری از سامانه صوتی آرامستان باغ رضوان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان، محمد پرورش با اشاره به سیستم صورت مورد استفاده در سازمان آرامستان باغ رضوان در گذشته اظهار کرد: سیستم صوت در آرامستان باغ رضوان در سال ۷۴ مبتنی بر سیستم ولتی ارائه شد که معابر اصلی و تعداد اندکی از معابر فرعی سطح آرامستان را تحت پوشش خود قرار می داد.

وی اضافه کرد: در نتیجه با توجه به محیط فرهنگی، مذهبی آرامستان باغ رضوان جهت پخش ادعیه مناسب و پخش پیام های فرهنگی پروژه توسعه فاز جدید سیستم صوت در آرامستان باغ رضوان در سال ۹۵ تعریف و اجرا شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های باغ رضوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و انتقال صدا از طریق شبکه و پرتکل SIP و از آنجا که انتقال اطلاعات و ایجاد زیرساخت شبکه به روش های مختلف و فواصل طولانی امکان پذیر است، این پروژه با این روش پیاده سازی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سیستم صوت آرامستان در فاز دوم آرامستان(محدوده قطعات ۵۰ تا ۶۶) و قطعه ۲۲ (قدیم و جدید) و قطعه نام آوران پیاده سازی شده است که به صورت کاملاً سیستمی تمامی صوت های مورد نظر را در ایام هفته و مناسبت های ویژه پخش می کند.

پرورش تاکید کرد: این عملیات با وسعتی بالغ بر ۵۰ هکتار اجرا شده که به تفکیک در فاز دو به مساحت ۴۰ هکتار در و قطعه ۲۲ و نام آوران به مساحت ۱۰ هکتار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا