پیشخوانعناوین اخبار

تاریخ عرضه و قیمت گوشی G6 مشخص شد

پایگاه خبری سرمایه گستران-کمپانی ال جی با معرفی گوشی G6، تغییرات قابل‌توجهی در مسیر حرکت گوشی پرچم‌دار خود ایجاد کرد؛ پرچم‌دار LG دیگر باتری قابل تعویض ندارد و بدنه آن از مواد باکیفیت، شیشه و فلز ساخته شده است. جی۶ قطعا یکی از زیباترین گوشی‌های سری G است و ویژگی‌های قابل‌توجهی دارد که گل سرسبد آن‌ها صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با قابلیت دالبی ویژن و HDR 10 و نسبت تصویر ۲ به ۱ است.
شرکت ال جی تاکنون تاریخ عرضه و قیمت جی۶ را اعلام نکرده بود اما منابع مختلف و درزدهنده‌های معتبر اعلام کرده‌اند گوشی قیمتی حدود ۷۰۰ دلار دارد و روز ۱۰ مارس به‌صورت جهانی عرضه می‌شود (تاریخ عرضه گوشی در امریکا هفته اول آوریل پیش‌بینی شده است). از زمان معرفی گوشی تاکنون، هیچ مقام رسمی ال جی این تاریخ‌ها را تایید نکرده بود اما حالا Cho Juno، رئیس بخش موبایل ال جی الکترونیکس در کنگره جهانی موبایل با رسانه‌های کره‌ای نشستی داشته است و قیمت و تاریخ عرضه G6 در کره جنوبی را افشا کرده است. به گفته Cho، این گوشی روز ۱۰ مارس در کره جنوبی عرضه می‌شود و قیمت آن ۸۹۹۸۰۰ وون (حدود ۷۹۷ دلار) خواهد بود.

قیمت گوشی LG G6 ارائه شده توسط Verizon، AT&T، Sprint و T-Mobile در ایالات متحده، احتمالا ۷۰۰ دلار خواهد بود. گوشی G5 سال گذشته با قیمت ۶۲۹ دلار توسط T-Mobile در امریکا ارائه شد و ازآنجاکه اکثر پرچم‌داران سال ۲۰۱۷ از مدل‌های سال گذشته گران‌ترند، افزایش قیمت ۵۰-۶۰ دلاری G6 نسبت به G5 منطقی به نظر می‌رسد. آقای چو در مورد زمان عرضه و هدف‌گذاری فروش جی۶ در امریکا گفت: «ما در ماه آوریل و مه، پیش از حمل محموله‌های بزرگ گوشی، فعالیت‌های تبلیغاتی جدیدمان را شروع می‌کنیم. ما باید میزان مراجعه برای خرید دیوایس و فروش آن را در این بازه بررسی کنیم. فروش این گوشی از G5 یا V20 بیشتر خواهد بود اما نمی‌توانیم تعداد هدف‌گذاری شده برای فروش را فاش کنیم».

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا