دسته‌بندی نشده

عرضه ماد‌های گیمینگ برای گوشی‌های جدید موتورولا

پایگاه خبری سرمایه گستران-کمپانی موتورولا در نمایشگاه موبایل بارسلون از جدیدترین پرچم‌داران خود رونمایی کرد. گوشی‌های جدید موتورولا که بانام‌های «G5» و «G5 PLUS» عرضه می‌شوند، از زبان طراحی ماژولار بهره می‌برند و تاکنون انواع مختلفی از ماژول‌ها و مادها مانند مادهای توسعه‌دهنده باتری، آداپتور جدید شارژ باقابلیت اتصال به ماد و یک داک ماژولار بی‌سیم برای آن‌ها معرفی‌شده است.

اما کمپانی موتورولا اعلام کرده است که عاشقان گیم را نیز از یاد نخواهد برد و به‌زودی یک ماد گیمینگ را برای گوشی‌هایش عرضه خواهد کرد. این مادها می‌توانند گوشی را به یک گیم‌پد تبدیل کنند. همچنین این گیم‌پد به چهار عدد اسپیکر، چراغ و بازی‌های پیش‌فرض مجهز شده است. در زیر می‌توانید تصاویری از این محصولات را مشاهده کنید.

به نظر می‌رسد که کمپانی موتورولا بعد از یک وقفه نسبتاً طولانی، مجدداً قصد دارد حضوری قدرتمندانه در بازار تلفن‌های هوشمند و بازارهای مرتبط داشته باشد. اخیراً خبرهایی مبنی بر آزمایش یک ماژول خاص توسط موتورولا باقابلیت پشتیبانی از ۴ سیم‌کارت مختلف منتشرشده است. همچنین گفته‌شده است که موتورولا قصد دارد یک تبلت را نیز به بازار عرضه کند. از دیگر محصولات آینده موتورولا می‌توان به یک آداپتور شارژ برای تمامی انواع ماژول‌ها و یک مینی پرینتر برای کپی گرفتن از عکس‌های سلفی اشاره کرد.

هنوز خبری از زمان و قیمت ماژول‌های جدید منتشرشده است و فقط شاهد درز کانسپت‌هایی از این محصولات هستیم؛ اما می‌توان با قطعیت گفت که کمپانی موتورولا تدارکات ویژه‌ای برای آینده کسب‌وکار خود در سر دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا