پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

حمایت مردان آتش ، از فرزندان گرفتار در فقر و تهی دستی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد ،حمید رضا شیران مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان در دیدار بامدیرعامل و معاونان ۲۴ایستگاه سازمان آتش نشانی و خد مات ایمنی شهرداری اصفهان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد امداد گفت :آتش نشانان دلیر و شجاع ،همیشه برای مردم ،نمادی ازانفاق ،صبر و از خود گذشتگی هستند .
وی با تقدیر از حمایت ۱۹آتش نشان برای حمایت از فرزندان اکرام ایتام تحت پوشش امداد در ایام پایانی سال ،افزود : حمایت مالی و معنوی از فرزندان نیازمند و خانواده های بی بضاعت و کم بر خوردار استان وظیفه ی انسانی تمامی اقشار تو انمندجامعه است .
حمید رضا شیران به هفته ی احسان و نیکو کاری اشاره کرد واظهار داشت :خیران نیک اندیش این استان با حضور در کنار پایگاه های احسان و نیکو کاری بیش از ۲۶میلیارد و ۷۴۳میلیون ریال در بهار همدلی و شکو ه مهر بانی امسال به اقشارآسیب پذیر کمک کردند .
وی با اشاره به کمک ۱۷۰میلیارد ریالی خیران در طرح اکرام ایتام و پرداخت ۳۷میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال کمک هزینه به فرزندان نیازمند طرح محسنین ،تصریح کرد : بیش از هفت هزار و ۲۲۹فرزند سرپرست از کار افتاده و بیمار در قالب طرح محسنین و هفت هزار و ۱۴۹ یتیم درقالب ، طرح اکرام ایتام تحت پوشش این نهاد هستند.
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت :بیش از ۱۳هزار کو دک و نو جوان سرپرست از کار افتاده و بیماراین استان در قالب طرح محسنین هم چنان در انتظار دستان گرم و نوازشگرخیران هستند .
وی با اعلام اینکه امسال ۱۴میلیارد ریال برای تامین هزینه های بیش از دو هزار بیمار دیالیزی، ام اس، پیوند کلیه، تالاسمی، هموفیلی، سرطانی، دیابت، قلبی، اعصاب و روان، سکته مغزی، قطع نخاع، پارکینسون، فلج اندام و آلزایمری هزینه شده است، افزود : پرداخت این میزان هزینه نسبت به مدت مشابه سال قبل۲۰درصد افزایش داشته است.
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان هم چنین خاطر نشان ساخت :مردم خیر این استان می تو انندبدون محدودیت زمانی برای حمایت فرزندان یتیم و سر پرست از کار افتاده ،زنان سر پرست خانوار ،بیماران صعب العلاج و سالمندان تحت پوشش کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۲۴۰۱-۱۱-۳۰۹۱۴۰۷-۲ و یا شماره کارت ۶۰۶۳-۷۳۷۰-۰۰۰۰-۲۵۰۹ ارسال کنند .
در این دیدار آتشپاد بهزاد بزرگزاد مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خد مات ایمنی شهرداری اصفهان ضمن تقدیر از فعالیت های امداد به منظور بهبود وضعیت معیشتی نیازمندان گفت :با تو جه به روایات و احادیث ائمه اطهار در مورد کمک به محرومان ،آتش نشانان این استان نیز که همیشه در کار نیک و ایثار برای نجات جان انسان ها پیش قدم هستند ،کمک به ارتقا سطح زندگی و روحی اقشار کم بر خوردار راهم سر لو حه وظایف خود قرار داده اند .
وی افزود :کارکنان و معاونان این سازمان آماده هر گونه کمک شامل تامین پوشاک تهیه سبد غذایی و تهیه لوازم فرهنگی و تحصیلی برای یتیمان و خانواده های نیازمند این استان هستند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا