پیشخوانحوادث پلیسعناوین اخبار

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت حسین اردستانی را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از سپاه نیوز، در متن پیام تسلیت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: «خبر درگذشت دکتر حسین اردستانی رئیس فقید و متعهد مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس موجب تأثر و تألم فراوان شد. بی‌تردید وی از طلایه‌داران برجسته تاریخ‌نگار دفاع مقدس و از محققان، نویسندگان و راویان پرتلاش و متفکر این حوزه به شمار می‌رود که پس از جنگ تحمیلی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، رسالت خود را «زینبی» یا به تأسی از بانوی قهرمان کربلا و عاشورا، فعالیت در عرصه ثبت راستین و دقیق ۸ سال دفاع مقدس و حقایق و واقعیات تاریخ‌ساز و الهام‌بخش آن را برگزید.

در بخشی دیگری از این پیام آمده است : اینجانب تلاش‌های ماندگار و آگاهی‌بخش آن عزیز از دست‌رفته را پاس داشته و با غم و اندوه ناشی از فقدان غم‌انگیزش، این ضایعه ناگوار را به محضر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس، همسر و دو یادگار گرانقدر مرحوم اردستانی تسلیت عرض کرده و ضمن طلب غفران و رضوان الهی برای آن مرحوم، صبر و شکیبانی بازماندگان معزز را از درگاه خدای سبحان مسئلت می‌کنم».
سردار «حسین اردستانی» روز یکشنبه در هنگام انجام ورزش روزانه، دچار عارضه قلبی شده و پس از انتقال به بیمارستان، دارفانی را وداع گفت.
مراسم تشییع پیکر رئیس فقید و متعهد مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس هنوز اعلام نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا