شهر و جامعهعناوین اخبار

رشد ۴درصدی جمع آوری صدقات در سال گذشته

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان؛ عبدالرزاق میرزایی با اشاره به کمک های مردمی در سال گذشته افزود : از ابتدای سال۹۵ تا پایان اسفند ماه بالغ بر ۲۵۳ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال وجه نقد بابت صدقه از صندوقهای صدقات جمع آوری شده که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه کمک های غیر نقدی مردم نسبت به مدت مشابه در سال ۹۴، به میزان ۲۸درصد رشد داشته است ، اضافه کرد : در سال ۹۵ مردم خیر و نیکوکار استان بالغ بر ۱۸۲ میلیارد ریال کالا به نیازمندان اصفهانی اهدا کردند.
میرزایی با اشاره به حمایت ۴۳۳۴۹ نفر حامی نیکوکار از ۶۹۲۰ نفر ایتام تحت حمایت این کمیته ، تصریح کرد : حامیان نیکوکار ایتام نیز در سال گذشته بالغ بر ۱۷۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال وجه نقد و ۱۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در قالب کالا به ایتام کمک کرده اند .
ایشان به حمایت خیران از خانواده های دارای سرپرست نیازمند اشاره و خاطر نشان کرد : نیکوکاران اصفهانی با شرکت در طرح محسنین بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال به خانواده های طرح محسنین کمک کرده اند
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به پیش رو بودن ۱۳ رجب ، ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و همچنین ایام البیض و فضای معنوی موجود در این ایام پرخیر و برکت افزود : پایگاههای سیار این نهاد در کلیه مساجد سطح استان آماده ثبت نام از حامیان طرح اکرام و محسنین می باشند.
وی همچنین بیان داشت : خیران استان برای یاری نیازمندان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ،۲۴۰۱-۱۱-۳۰۹۱۴۰۷-۲، شبای ۸۰۰۶۰۰۲۴۰۱۰۱۱۰۳۰۹۱۴۰۷۰۰۲ir ، شماره کارت ۶۰۶۳-۷۳۷۰-۰۰۰۰-۲۵۰۹ بانک قرض الحسنه مهر ایران و یا سامانه آسان پرداخت #۸۸۷۷*۰۳۱* واریز کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا