عناوین اخبار

نخستین مدال ایران در وزنه برداری نوجوانان جهان؛ «پاپی» برنزی شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از فدراسیون وزنه برداری؛ در هفتمین روز از رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در بانکوک تایلند، امیر رضا عسکری دون و مهدی پاپی دو ملی پوش ۸۵ کیلویی نوجوانان ایران به مصاف ۹ وزنه بردار از کشورهای ترکیه (۲ وزنه بردار)، روسیه (۲وزنه بردار)، لهستان، اوکراین، ازبکستان، قزاقستان و عمان رفتند.
برهمین اساس عسکری دون با مجموع ۲۹۵کیلوگرم در جایگاه هفتم قرار گرفت و پاپی با مجموع ۳۰۴کیلوگرم به مدال برنز رسید.
*مهدی عسکری دون در حرکت یکضرب وزنه ۱۳۵ کیلویی را به نام خود به ثبت رساند. در حرکت دوضرب وزنه های ۱۵۵، ۱۶۰ کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت سوم موفق به مهار وزنه ۱۶۳ کیلویی نشد تا در حرکت دوضرب یازدهم شود و با حدنصاب مجموع ۲۹۵ کیلوگرم در جایگاه هفتم قرار گیرد.
* مهدی پاپی در حرکت یکضرب وزنه ۱۳۲ کیلوگرم را مهار کرد. در حرکت دوضرب نیز به ترتیب وزنه های ۱۶۱ و ۱۷۰ کیلویی را با موفقیت مهار کرد تا برای کسب مدال امیداور تر شود و در نهایت وزنه ۱۷۲ کیلویی را به نام خود ثبت کرد تا در دوضرب چهارم شود و با حدنصاب مجموع ۳۰۴ کیلوگرم به نخستین مدال کاروان نوجوانان دست یابد و به مدال برنز برسد.
*در حرکت دوضرب نیز آرتیوم آنتروپوف از قزاقستان با ۱۸۵ کیلوگرم، آدموس از لهستان با ۱۷۵ کیلوگرم و محمد از عمان با ۱۷۳ کیلوگرم به مقام های اول تا سوم رسیدند.
* آرتیوم آنتروپوف از قزاقستان با مجموع ۳۲۳کیلوگرم و استفان آدموس از لهستان با مجموع ۳۱۸ کیلوگرم، به ترتیب اول و دوم شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا